|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 29, 2010 1:56 pm
oh e.e eh.. geen idee XD niet te veel, anders is ie griezelig.. denk ik.. XD dramallama
voor welke dieren ben je bang?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 30, 2010 2:33 am
Ik ben niet zo heel bang maar krijg er wel de kriebels van SPINNEN ugh
Herfst of lente?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 30, 2010 3:27 am
Lente. Maar alleen aan het begin als de temperaturen nog niet richting die van de zomer gaan.
Wist je dat sinasappel eigenlijk gespeld wordt als: sinaasappel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 30, 2010 5:19 am
Nee dat wist ik niet raar eigenlijk Wat vind jij eigenlijk er van dat de spelling zo vaak wordt veranderd? I’m not ashamed of the gospel Lord Your power Your love, You saved my soul now i’m alive in You, i live in the risen Son
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 30, 2010 6:33 am
loving~dolphins Nee dat wist ik niet raar eigenlijk Wat vind jij eigenlijk er van dat de spelling zo vaak wordt veranderd? I’m not ashamed of the gospel Lord Your power Your love, You saved my soul now i’m alive in You, i live in the risen Son Erg vervelend, want zo leer je het toch nooit goed?! Wat vinden jullie van docenten die huiswerk opgeven, maar geen rekening houden met andere vakken? En dan geven ze nog niet zo'n klein beetje ook XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 30, 2010 8:06 am
~ Erg vervelend eigenlijk, alsof hun vak het belangrijkst is~
~Hoeveel broers en zussen heb je?~ I’m not ashamed of the gospel Lord Your power Your love, You saved my soul now i’m alive in You, i live in the risen Son
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 30, 2010 10:26 am
1 zus, een oudere zus.
Wat is je droomhuis? Hoe ziet die er uit (mag extravagant zijn)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 30, 2010 1:12 pm
~ ehm nou ik ben meer van de omgeving XD die moet namelijk vet mooi zijn en het huis na ja een kasteel of zo XD ergens in ierland razz ~
~Waar zou jij het liefste woonen?~ I’m not ashamed of the gospel Lord Your power Your love, You saved my soul now i’m alive in You, i live in the risen Son
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 31, 2010 2:21 am
Duitsland lijkt me fijn. Puur omdat ik Duits ook echt een geweldige taal vind. Maar uiteindelijk denk ik dat ik later toch wel gewoon hier blijf rondhangen. Bij voorkeur dan ergens in een rustig dorpje dat niet te ver van een grote stad vandaan ligt en genoeg voorzieningen heeft om comfortabel te kunnen leven.
Ben je bekend met het impressionisme?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 31, 2010 9:00 am
Ja, vind het mooier dan Expressionisme, maar heb meer met pointilisme. (En Rembrandt)
Enig idee waar ik het net over had?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 01, 2011 11:23 am
ik weet wel welke richting het op gaat maar specifiek heb ik geen flauw benul waar je het over hebt...
wat zijn jouw goede voornemens voor het nieuwe jaar???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 01, 2011 1:14 pm
Ik heb dit jaar niet echt goede voornemens. Ik heb wel een lijstje met doelen opgesteld die ik wil bereiken:
1. Geen buien meer hebben. 2. Minder onzeker zijn. 3. Mijn toekomst inrichten zoals ik dat zelf wil en me daarin door mijn hart laten leiden. 4. Mezelf niet pijnigen. 5. Gelukkig worden.
Maar sommige van deze dingen zijn overduidelijk meer iets voor op de langere termijn.
Stel jij ook altijd alles uit tot op het allerlaatste moment?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 1:50 am
Ik? Nooooit!!!.... wat moest ook al weer vandaag af? Ehm... Nee, kidding, ik ben wel een uitsteller, maar tegelijkertijd ook een ruime planner
Wat vind je een leuke naam voor je (wellicht toekomstige) kind?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 8:35 am
Kinderen.. ugh, moet er niet aan denken eigenlijk xD Maargoed, misschien denk ik er ooit inderdaad wel anders over, dan lijkt me voor een meisje Suzan/Suus mooi omdat mijn moeder Suzan heette, en voor een jongen Richard of iets in die richting, iets met flair in ieder geval xD
Welk boek kan je blijven lezen zonder dat het je ooit gaat vervelen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 9:05 am
De bijbel ik kom elke keer weer iets nieuws tegen waar ik waarschijnlijk over heen had gelezen XD
heb jij ook teveel gegeten tijdens oud en nieuw?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |