|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:27 pm
Blixtra Chibi Strawberry Rawr. Go girls. whee heart xd Förresten.. Du känner möjligtvis inte någon som heter Magnus Persson? ninja erhmm är han från A? (Eller nått) Ooja. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:28 pm
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Rawr. Go girls. whee heart xd Förresten.. Du känner möjligtvis inte någon som heter Magnus Persson? ninja erhmm är han från A? (Eller nått) Ooja. xD ' Nope.. Känner honom inte.. Men jag vet att han har råkat ut för mina "kompisar" som jag inte är så bra kompisar med längre.. Sen vet jag att han skolkar och grejer.. Vadårå?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:30 pm
Blixtra Nope.. Känner honom inte.. Men jag vet att han har råkat ut för mina "kompisar" som jag inte är så bra kompisar med längre.. Sen vet jag att han skolkar och grejer.. Vadårå?! Nja, jag undrade bara. Eftersom ni går i samma årskurs. razz Poor thing. Han är en total idiot hur som helst. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:32 pm
Chibi Strawberry Blixtra Nope.. Känner honom inte.. Men jag vet att han har råkat ut för mina "kompisar" som jag inte är så bra kompisar med längre.. Sen vet jag att han skolkar och grejer.. Vadårå?! Nja, jag undrade bara. Eftersom ni går i samma årskurs. razz Poor thing. Han är en total idiot hur som helst. xp Det vet jag också... Visst va han ihop med din kompis?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:33 pm
*frågar sig själv* "Is she dead?" "yesssh, she is" "Let's eat her" "yeeeeesh, im hungry master!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Det vet jag också... Visst va han ihop med din kompis?! Jo det var han, hemska tider.. Valde sin dator före henne. sweatdrop Sedan för att hämnas kastade vi en rutten tomat på hans fönster. xd *Garvar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:34 pm
Chibi Strawberry Blixtra Det vet jag också... Visst va han ihop med din kompis?! Jo det var han, hemska tider.. Valde sin dator före henne. sweatdrop Sedan för att hämnas kastade vi en rutten tomat på hans fönster. xd *Garvar* HAhAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Vet du att han har fått en kebab på ryggen med?! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:34 pm
*Hota med motorsåg* UTGÅ 75'AN! scream whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:35 pm
Chibi Strawberry *Hota med motorsåg* UTGÅ 75'AN! scream whee xp eek question gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:35 pm
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Det vet jag också... Visst va han ihop med din kompis?! Jo det var han, hemska tider.. Valde sin dator före henne. sweatdrop Sedan för att hämnas kastade vi en rutten tomat på hans fönster. xd *Garvar* HAhAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Vet du att han har fått en kebab på ryggen med?! XD o.O Har han? xd HAHAHA!! lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:36 pm
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Det vet jag också... Visst va han ihop med din kompis?! Jo det var han, hemska tider.. Valde sin dator före henne. sweatdrop Sedan för att hämnas kastade vi en rutten tomat på hans fönster. xd *Garvar* HAhAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Vet du att han har fått en kebab på ryggen med?! XD o.O Har han? xd HAHAHA!! lol Eller iaf en bit XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:36 pm
jiminijon Chibi Strawberry *Hota med motorsåg* UTGÅ 75'AN! scream whee xp eek question gonk *Knuffar ut dig från affären* UTGÅ 75'AN SA JAG! scream stressed Hihi. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|