|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 12:50 pm
jiminijon prrnill *lägger sig på golvet och låtsas sova* *ge ett täcke till* 3nodding *tar täcket och sätter sig upp och ser busig ut* *letar efter nån att busa med* ninja *hoppar upp på en hylla med täcket så länge*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 12:50 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 12:51 pm
jiminijon Chibi Strawberry Domo äter små barn.. 3nodding *gömma sig* Oh. whee Fegt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill jiminijon prrnill *lägger sig på golvet och låtsas sova* *ge ett täcke till* 3nodding *tar täcket och sätter sig upp och ser busig ut* *letar efter nån att busa med* ninja *hoppar upp på en hylla med täcket så länge* eek whee *hoppar efter och ser busig ut* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*sitter på en hylla redo att kasta täcket på någon* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 12:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 12:53 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill *sitter på en hylla redo att kasta täcket på någon* whee *få på sig**fattar inget*??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon prrnill *sitter på en hylla redo att kasta täcket på någon* whee *få på sig**fattar inget*?? jag har inte kastat det än?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 12:54 pm
prrnill jiminijon prrnill *sitter på en hylla redo att kasta täcket på någon* whee *få på sig**fattar inget*?? jag har inte kastat det än? xp oj då xd *kasta en kudde på* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 12:54 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 12:55 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill *sitter på en hylla redo att kasta täcket på någon* whee *få på sig**fattar inget*?? jag har inte kastat det än? xp oj då xd *kasta en kudde på* blaugh *tar emot* tack. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 12:55 pm
Chibi Strawberry jiminijon *dra i*hj䬰a mig*se s?t om det nu g岠 xd * whee Naw. S堰uttenuttigt, MEN DET Ē FEL! scream xp eek gonk xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 12:56 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 12:56 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *sitter på en hylla redo att kasta täcket på någon* whee *få på sig**fattar inget*?? jag har inte kastat det än? xp oj då xd *kasta en kudde på* blaugh *tar emot* tack. 3nodding varsågod 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|