|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:44 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:45 am
Aerals Linka Spirit Aerals Linka Spirit *liger fortfarande or?g* gonk *h䬬er lite mj?p媠 gonk O___O... *reser sig upp och drar fram sin katana* eek är alla sura på mig?! gonk gonk Your so dead,mate.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:48 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:50 am
Aerals Valgarv Aerals Linka Spirit Aerals Linka Spirit *liger fortfarande or?g* gonk *h䬬er lite mj?p媠 gonk O___O... *reser sig upp och drar fram sin katana* eek är alla sura på mig?! gonk gonk Your so dead,mate. i knooow gonk j䫬a elakingar *hoppar upp p堥n lampa* *tittar upp mot lampan* o.o *blir bländad av den och ramlar omkull*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit *tittar upp mot lampan* o.o *blir bländad av den och ramlar omkull* Ah..!o.o *Hoppar över till Linka och hukar mig ner vid henne* Gick det bra..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aerals Linka Spirit Aerals Valgarv Aerals Linka Spirit Aerals Linka Spirit *liger fortfarande or?g* gonk *h䬬er lite mj?p媠 gonk O___O... *reser sig upp och drar fram sin katana* eek är alla sura på mig?! gonk gonk Your so dead,mate. i knooow gonk j䫬a elakingar *hoppar upp p堥n lampa* *tittar upp mot lampan* o.o *blir bländad av den och ramlar omkull*hah! *hoppar ner och s䴴er sig p堬inkas mage* >.< *bländad* x__X;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:55 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:56 am
*ligger med armarna utsträkcta på golvet med helt vita ögon* x__x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:56 am
Valgarv Aerals Linka Spirit Aerals Valgarv Aerals Linka Spirit Aerals Linka Spirit *liger fortfarande or?g* gonk *h䬬er lite mj?p� gonk O___O... *reser sig upp och drar fram sin katana* eek är alla sura på mig?! gonk gonk Your so dead,mate. i knooow gonk j䫬a elakingar *hoppar upp p� �n lampa* *tittar upp mot lampan* o.o *blir bländad av den och ramlar omkull*hah! *hoppar ner och s�tter sig p� linkas mage* >.< scream *Blir galen igen* GRAAAHH!!*Sl�r undan Aerals fr�n Linka* *flyger in i en vägg* ajje! >_< *håller sig om huvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:59 am
Aerals *flyger in i en vägg* ajje! >_< *håller sig om huvet* scream GRAAAHH!"!*Vrålar mot honom*... .___. *Ser ner på Linka* Hm..*Lyfter upp henne ochlägger henne över min axeln.*Hoppar sen upp på en hylla och lägger henne där* ninja domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:59 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 12:01 pm
Valgarv Aerals *flyger in i en vägg* ajje! >_< *håller sig om huvet* scream GRAAAHH!"!*Vrålar mot honom*... .___. *Ser ner på Linka* Hm..*Lyfter upp henne ochlägger henne över min axeln.*Hoppar sen upp på en hylla och lägger henne där* ninja domokun aha! *anar en svag punkt* ninja *kastar en pluton av mjölkpaket (öppna) mot linka och valgarv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|