Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 184 185 186 187 188 189 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Mar 16, 2006 8:05 am

Darlaa, ik hoop het ook niet crying

En Uum: ADEMEN JIJ!!!
PostPosted: Thu Mar 16, 2006 8:26 am

Darlaa
Mijn beeldscherm neemt pauzes -_-'
dan gaat het beeld op zwart en dan uit. Dan moet ik 5 tot 10 minuten wachten totdat ik de stekker er uit kan trekken, wachten totdat de kracht helemaal van de adapter af is, en dan er weer in zodat ie het doet. hijs zo zielig XD
Dit is de eerste keer dat ie het twee dagen achter elkaar deed, ik hoop niet dat dit een nare gewoonte gaat worden. scream

Hij deed het net weeeeer, gonk neeh!

Terwijl ik net towns in ging ook waardoor ik naar dat muziekje moest blijven luisteren @_@ maar waarom stopte dat muziekje nou toen ik de stekker er uit trok? de vorige keer stopte mijn media player ook toen ik de stekker van mijn mijn beeldscherm er uit trok. blaugh dat heeft echt niks met elkaar te maken!

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Thu Mar 16, 2006 8:28 am

Darlaa
Darlaa
Mijn beeldscherm neemt pauzes -_-'
dan gaat het beeld op zwart en dan uit. Dan moet ik 5 tot 10 minuten wachten totdat ik de stekker er uit kan trekken, wachten totdat de kracht helemaal van de adapter af is, en dan er weer in zodat ie het doet. hijs zo zielig XD
Dit is de eerste keer dat ie het twee dagen achter elkaar deed, ik hoop niet dat dit een nare gewoonte gaat worden. scream

Hij deed het net weeeeer, gonk neeh!

Terwijl ik net towns in ging ook waardoor ik naar dat muziekje moest blijven luisteren @_@ maar waarom stopte dat muziekje nou toen ik de stekker er uit trok? de vorige keer stopte mijn media player ook toen ik de stekker van mijn mijn beeldscherm er uit trok. blaugh dat heeft echt niks met elkaar te maken!

confused verkeerde steker xp
PostPosted: Thu Mar 16, 2006 10:47 am

XD het was echt de goeie, er zit misschien wel een stekker van mijn beeldscherm naar mijn boxen, maar die krijgt zijn voeding toch van de pc zelf............... bla bla.. bla >_< wat loop ik toch te zwetsen?!

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Thu Mar 16, 2006 11:55 am

Darlaa
XD het was echt de goeie, er zit misschien wel een stekker van mijn beeldscherm naar mijn boxen, maar die krijgt zijn voeding toch van de pc zelf............... bla bla.. bla >_< wat loop ik toch te zwetsen?!

weetje ....... volgens mij word het tijd voor nieuw spul ( dit heb ik nu al 2 keer gezecht deze week sweatdrop )
PostPosted: Thu Mar 16, 2006 1:29 pm

Bij mij valt mijn geluid niet uit als ik mijn beeldscherm uit zet XD Gomen Darlaa!

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sat Mar 18, 2006 5:25 am

Darlaa

Meestal zitten er ook boxjes in beeldschermen, misschien gingen die gewoon uit? sweatdrop
On my mind: Feeling a bit down todaysies >.<'
PostPosted: Sat Mar 18, 2006 5:54 am

Heb zin om heeel vrolijk te zijn, maar 't lukt niet xd

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Mar 18, 2006 6:32 am

Ik werd misselijk wakker =S en ben nu moooooooeeee
PostPosted: Sat Mar 18, 2006 10:57 am

on my mind: (vraag aan iedereen) kan iemand me 2k lenen? sweatdrop )

LeannaAnne
Vice Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Mar 18, 2006 1:17 pm

.~Horsie~Anne~.

Pmmetje,

uhm, zit ik in de vischat in een room met nog een meisje, vraagt ze hoe oud ik ben, ik zo; ''22'' zij; ''wow..!'' nu vraag ik me af betekend wow 22 nou dat ik vet gaaf volwassen ben zelfstandig en gevorderd in het leven of gewoon.. oud? confused
PostPosted: Sat Mar 18, 2006 4:42 pm

arrow nieuw spel dat ik heb gekocht maar nog niet kan spelen
arrow nieuwe boeken die ik nog moet lezen
arrow ontsnappen van de maatschappij-_-

Spartan Queen

QYDrop

PostPosted: Sun Mar 19, 2006 1:11 am

.~Horsie~Anne~.

tja ik zou ook wel eve 10k kunnen gebruiken , maar ja ik kan het er wel mee doen ik heb al 1 derde dus de rest komt van zelf reken daar maar op
PostPosted: Sun Mar 19, 2006 3:27 am

ON my mind: Er zit taart tussen m'n toetsen (van mun toetsenbord) en ik krijg het er niet uit crying ''
KOrtom ik heb echt niets boeiend te vertellen smile

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 184 185 186 187 188 189 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games