|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:11 am
Aerals Valgarv Aerals Valgarv Aerals Valgarv Aerals Valgarv stare *Spränger ett hål i väggen och går in* höh.. *ställer sig i vägen med armarna i kors* twisted ... stare *Går förbi och går till mjölk skåpet,slår handen gneom glaset och tar ut ett paket*... whee meh.. stare *springer efter och ställer sig med armarna i kors framför igen* det där, är min mjölk *tar paketet ifrån* ..You did just..Not do that..*Tar tag i mj?k尥t* HGGNN!! scream *Lyfter upp hela sk尥t,drar ut det och sl岠ner det mot Aerals* scream eek omfg! *kastar sig undan* va kastar du sk尠f??! din.. din.. tomtenisse scream *plockar upp en kvast och kaster det som ett spjut mot valgarv* scream scream scream RAGE!!*Står ut med bröstet och träffas av kvasten,men står emot och får den att splittras* scream *Får övernaturlig styrka* DIE HUMAN!!*Lyfter upp en hylla och kastar mot Aerals* Touch my milk and die domokun woah! =/ *tar tag i hyllan i luften och slänger ut den genom ett fönster* Your milk?!?! scream It's MINE, my own, my precius!! twisted *tittar på en annan hylla så den flyger rakt mot valgarv* scream *Slår sönder hyllan i luften och vrålar som Hulken* scream GRROOARR!!*Går mot Aerals med mordiska steg* scream YOU WILL SUFFER!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:12 am
*sätter sig i kundvagnen igen och tittar på Aerals och Valgarv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:13 am
Anashi! 3nodding Vi kan ha kundvagns rejs! ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:15 am
Valgarv Aerals Valgarv Aerals Valgarv Aerals Valgarv Aerals Valgarv stare *Spränger ett hål i väggen och går in* höh.. *ställer sig i vägen med armarna i kors* twisted ... stare *Går förbi och går till mjölk skåpet,slår handen gneom glaset och tar ut ett paket*... whee meh.. stare *springer efter och ställer sig med armarna i kors framför igen* det där, är min mjölk *tar paketet ifrån* ..You did just..Not do that..*Tar tag i mj?k尥t* HGGNN!! scream *Lyfter upp hela sk尥t,drar ut det och sl岠ner det mot Aerals* scream eek omfg! *kastar sig undan* va kastar du sk尠f??! din.. din.. tomtenisse scream *plockar upp en kvast och kaster det som ett spjut mot valgarv* scream scream scream RAGE!!*Står ut med bröstet och träffas av kvasten,men står emot och får den att splittras* scream *Får övernaturlig styrka* DIE HUMAN!!*Lyfter upp en hylla och kastar mot Aerals* Touch my milk and die domokun woah! =/ *tar tag i hyllan i luften och slänger ut den genom ett fönster* Your milk?!?! scream It's MINE, my own, my precius!! twisted *tittar på en annan hylla så den flyger rakt mot valgarv* scream *Slår sönder hyllan i luften och vrålar som Hulken* scream GRROOARR!!*Går mot Aerals med mordiska steg* scream YOU WILL SUFFER! eek ... sweatdrop nu tror jag vi har gått lite för långt här.... *räcker upp mjökpaketet mot valgarv* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:17 am
Linka Spirit Anashi! 3nodding Vi kan ha kundvagns rejs! ninja Då hamnar jag väl på sjukhuset igen gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:19 am
Aerals Valgarv Aerals Valgarv Aerals Valgarv Aerals Valgarv Aerals Valgarv stare *Spränger ett hål i väggen och går in* höh.. *ställer sig i vägen med armarna i kors* twisted ... stare *Går förbi och går till mjölk skåpet,slår handen gneom glaset och tar ut ett paket*... whee meh.. stare *springer efter och ställer sig med armarna i kors framför igen* det där, är min mjölk *tar paketet ifrån* ..You did just..Not do that..*Tar tag i mj?k尥t* HGGNN!! scream *Lyfter upp hela sk尥t,drar ut det och sl岠ner det mot Aerals* scream eek omfg! *kastar sig undan* va kastar du sk尠f??! din.. din.. tomtenisse scream *plockar upp en kvast och kaster det som ett spjut mot valgarv* scream scream scream RAGE!!*Står ut med bröstet och träffas av kvasten,men står emot och får den att splittras* scream *Får övernaturlig styrka* DIE HUMAN!!*Lyfter upp en hylla och kastar mot Aerals* Touch my milk and die domokun woah! =/ *tar tag i hyllan i luften och slänger ut den genom ett fönster* Your milk?!?! scream It's MINE, my own, my precius!! twisted *tittar på en annan hylla så den flyger rakt mot valgarv* scream *Slår sönder hyllan i luften och vrålar som Hulken* scream GRROOARR!!*Går mot Aerals med mordiska steg* scream YOU WILL SUFFER! eek ... sweatdrop nu tror jag vi har gått lite för långt här.... *räcker upp mjökpaketet mot valgarv* gonk *Tar tag i Aerals krage och lyfter upp han en bit* scream GRA-! eek *Får plötsligt syn på mjölk paketet.Tar det och kastar iväg honom mot en vägg* whee *Smeker mjölkpaketet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ninja *"ninjar" sig in och gömmer sig snabbt bakom frysdisken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:20 am
Anashi Linka Spirit Anashi! 3nodding Vi kan ha kundvagns rejs! ninja Då hamnar jag väl på sjukhuset igen gonk Juste.. Det gjorde du ju sist.. gonk Förlåt för det. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:21 am
Aerals Linka Spirit *sätter sig i kundvagnen igen och tittar på Aerals och Valgarv* han g?os av mig gonk hj䬰 mig!! domokun I knoooow! whee *hoppa fram till Valgarv och slå löst på hans axel* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:21 am
Valgarv Aerals Valgarv Aerals woah! =/ *tar tag i hyllan i luften och slänger ut den genom ett fönster* Your milk?!?! scream It's MINE, my own, my precius!! twisted *tittar på en annan hylla så den flyger rakt mot valgarv* scream *Slår sönder hyllan i luften och vrålar som Hulken* scream GRROOARR!!*Går mot Aerals med mordiska steg* scream YOU WILL SUFFER! eek ... sweatdrop nu tror jag vi har gått lite för långt här.... *räcker upp mjökpaketet mot valgarv* gonk *Tar tag i Aerals krage och lyfter upp han en bit* scream GRA-! eek *Får plötsligt syn på mjölk paketet.Tar det och kastar iväg honom mot en vägg* whee *Smeker mjölkpaketet* .. stare min mjölk....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:22 am
Linka Spirit Aerals Linka Spirit *sätter sig i kundvagnen igen och tittar på Aerals och Valgarv* han g?os av mig gonk hj䬰 mig!! domokun I knoooow! whee *hoppa fram till Valgarv och slå löst på hans axel* 3nodding gonk gonk N-no!*Faller ihop på knä* Don't make..Me.. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:23 am
Valgarv Linka Spirit Aerals Linka Spirit *sätter sig i kundvagnen igen och tittar på Aerals och Valgarv* han g?os av mig gonk hj䬰 mig!! domokun I knoooow! whee *hoppa fram till Valgarv och slå löst på hans axel* 3nodding gonk gonk N-no!*Faller ihop på knä* Don't make..Me.. crying ^^ .. Låt gå för den här gången. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 11:24 am
Valgarv Linka Spirit Aerals Linka Spirit *sätter sig i kundvagnen igen och tittar på Aerals och Valgarv* han g?os av mig gonk hj䬰 mig!! domokun I knoooow! whee *hoppa fram till Valgarv och slå löst på hans axel* 3nodding gonk gonk N-no!*Faller ihop på knä* Don't make..Me.. crying eek ....vad gjorde du..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|