|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 10:22 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 10:22 am
inte bra.. jag är sjuk crying själver då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 10:24 am
Aerals inte bra.. jag är sjuk crying själver då? okej nej det var inte bra. Jag är frisk och kry och är jätte glad xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 10:25 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 10:26 am
Aerals TessiTuss Aerals inte bra.. jag är sjuk crying själver då? okej nej det var inte bra. Jag är frisk och kry och är jätte glad xd tur att n宠䲠de iaf xp hehe h䮴 n堳䲳klit? näe är bara jätte glad ändå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 10:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 10:30 am
Aerals TessiTuss Aerals TessiTuss Aerals inte bra.. jag är sjuk crying själver då? okej nej det var inte bra. Jag är frisk och kry och är jätte glad xd tur att n宠䲠de iaf xp hehe h䮴 n堳䲳klit? näe är bara jätte glad ändå. aha ^_^ det 䲠ju.. bra 3nodding gjort idag d忛/quote]ehh varit i skolan och stått i skolan café. Sen har jag bara varit hemma och drygat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 10:30 am
stare *Spränger ett hål i väggen och går in*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 10:43 am
TessiTuss Aerals TessiTuss Aerals TessiTuss Aerals inte bra.. jag är sjuk crying själver då? okej nej det var inte bra. Jag är frisk och kry och är jätte glad xd tur att n宠䲠de iaf xp hehe h䮴 n堳䲳klit? näe är bara jätte glad ändå. aha ^_^ det 䲠ju.. bra 3nodding gjort idag d忛 ehh varit i skolan och stått i skolan café. Sen har jag bara varit hemma och drygat. låter najs 3nodding ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 10:43 am
*går in och sätter sig i en kundvagn* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 10:44 am
A pirate I was meant to be! Trim the sails and roam the sea! *sjunga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 10:45 am
Valgarv stare *Spränger ett hål i väggen och går in* höh.. *ställer sig i vägen med armarna i kors* twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 10:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 10:46 am
Linka Spirit Filthy A pirate I was meant to be! Trim the sails and roam the sea! *sjunga* *hoppar p堆ilthy* Piraaaat! whee heart .. Eller..? o.OKeh?! eek xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 10:48 am
Filthy A pirate I was meant to be! Trim the sails and roam the sea! *sjunga* If ya disrespect our singing, we will feed ya to a kraken!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|