|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 9:02 am
XDmaster4 QYDrop als je er echt vuur op wilt kun je natuurlijk ook een wondertol er op zeten of een steretje , al zal het dan wel niet echt lang branden maar toch voor het idee en de foto das mischien wel fun XD of een lawine pijl ..... lol nee doet dat maar neit dat is gevaarlijk , en onverandwoord sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 9:04 am
QYDrop XDmaster4 QYDrop als je er echt vuur op wilt kun je natuurlijk ook een wondertol er op zeten of een steretje , al zal het dan wel niet echt lang branden maar toch voor het idee en de foto das mischien wel fun XD of een lawine pijl ..... lol nee doet dat maar neit dat is gevaarlijk , en onverandwoord sweatdrop gewoon een zaklamp er tussen zetten met miss een papier of plasticje ervoor dat op oog lijkt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 9:05 am
Darlaa QYDrop XDmaster4 QYDrop als je er echt vuur op wilt kun je natuurlijk ook een wondertol er op zeten of een steretje , al zal het dan wel niet echt lang branden maar toch voor het idee en de foto das mischien wel fun XD of een lawine pijl ..... lol nee doet dat maar neit dat is gevaarlijk , en onverandwoord sweatdrop gewoon een zaklamp er tussen zetten met miss een papier of plasticje ervoor dat op oog lijkt. dan moed je een maclite nemen die werkt ook heel goed overdag , en oja als je eem maclite neemt kijk niet recht in het licht daar is het te vel voor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 13, 2006 2:03 pm
Zin in het weekend alweer razz Morgen maar weer eens beltegoed halen. Deze week nog een PO inleveren (nog aan beginnen maar is wel te doen) en proefwerk wiskunde bwah.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 13, 2006 2:30 pm
Deze week nieuwe telefoon (Sony-Ericsson W800i) Gianelli Nrx uitlaat voor me scooter (dan gaat ie ongeveer 80-85)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 14, 2006 5:18 am
"i like to fanish the world whive love....... i like to buy the world a coce "
WHAAAAAAAAAA....... gatverdame wat een chemicalien troep
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 14, 2006 5:53 am
buuh, beetje ziek maar daar heb ik helemaal geen tijd voor eek ik moet de hele week op school zijn als ik geen problemen wil -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 14, 2006 11:51 am
OMFG (censored version).......... Ik heb vandaag bijna alleen maar complimenten gekregen!!! Van mijn mentrix waar bijna nooit een goed woord uit komt!!! Holy Freaking WOW!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 15, 2006 12:12 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 15, 2006 3:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 15, 2006 7:23 am
on my mind: *er klinkt een zalig muziekje waar je makkelijk bij weg k**t dromen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 15, 2006 1:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 15, 2006 2:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 16, 2006 7:18 am
Mijn beeldscherm neemt pauzes -_-' dan gaat het beeld op zwart en dan uit. Dan moet ik 5 tot 10 minuten wachten totdat ik de stekker er uit kan trekken, wachten totdat de kracht helemaal van de adapter af is, en dan er weer in zodat ie het doet. hijs zo zielig XD Dit is de eerste keer dat ie het twee dagen achter elkaar deed, ik hoop niet dat dit een nare gewoonte gaat worden. scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|