|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:22 am
Chibi Strawberry Jag mår dåligt. :\ Jag är sjuk. gonk Hur mår du? ._. Jag mår bra xd !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:22 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:23 am
Blixtra Chibi Strawberry Jag mår dåligt. :\ Jag är sjuk. gonk Hur mår du? ._. Jag mår bra xd ! Lycko. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:24 am
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Jag mår dåligt. :\ Jag är sjuk. gonk Hur mår du? ._. Jag mår bra xd ! Lycko. o.o Erhm.. Ja.. Så kan man också se det.. Men det är något med mig.. Vad vet jag inte.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill *peta på* Undrar om du är sjuk på samma sätt som mig.. Hur är du sjuk då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Erhm.. Ja.. Så kan man också se det.. Men det är något med mig.. Vad vet jag inte.. sweatdrop Det låter konstigt. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:25 am
Chibi Strawberry prrnill *peta på* Undrar om du är sjuk på samma sätt som mig.. Hur är du sjuk då? Feber, ont i halsen, ont i öronen, kan inte prata, kan inte äta, kan knappt andas. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:25 am
Chibi Strawberry Blixtra Erhm.. Ja.. Så kan man också se det.. Men det är något med mig.. Vad vet jag inte.. sweatdrop Det låter konstigt. sweatdrop Mjo... wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:26 am
prrnill Chibi Strawberry prrnill *peta på* Undrar om du är sjuk på samma sätt som mig.. Hur är du sjuk då? Feber, ont i halsen, ont i öronen, kan inte prata, kan inte äta, kan knappt andas. sweatdrop eek Det är samma som mig. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill *peta på* Undrar om du är sjuk på samma sätt som mig.. Hur är du sjuk då? Feber, ont i halsen, ont i öronen, kan inte prata, kan inte äta, kan knappt andas. sweatdrop eek Det är samma som mig. gonk gonk Varför kände jag det på mig? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Erhm.. Ja.. Så kan man också se det.. Men det är något med mig.. Vad vet jag inte.. sweatdrop Det låter konstigt. sweatdrop Mjo... wink o.O;; Freakyyyy. Argh. Ge mig pengar. *Sätter sig och ber till en staty*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:27 am
prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill *peta på* Undrar om du är sjuk på samma sätt som mig.. Hur är du sjuk då? Feber, ont i halsen, ont i öronen, kan inte prata, kan inte äta, kan knappt andas. sweatdrop eek Det är samma som mig. gonk gonk Varför kände jag det på mig? ninja Du är synsk. o.o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:29 am
Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill *peta på* Undrar om du är sjuk på samma sätt som mig.. Hur är du sjuk då? Feber, ont i halsen, ont i öronen, kan inte prata, kan inte äta, kan knappt andas. sweatdrop eek Det är samma som mig. gonk gonk Varför kände jag det på mig? ninja Du är synsk. o.o; eek Nej nej, så kan det väl inte vara. >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:30 am
prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill *peta på* Undrar om du är sjuk på samma sätt som mig.. Hur är du sjuk då? Feber, ont i halsen, ont i öronen, kan inte prata, kan inte äta, kan knappt andas. sweatdrop eek Det är samma som mig. gonk gonk Varför kände jag det på mig? ninja Du är synsk. o.o; eek Nej nej, så kan det väl inte vara. >_> ninja Man kan aldrig veta. Eller vänta, du kanske borde veta om det isf. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|