|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:29 am
prrnill Blixtra Me! XD Vadå stackare.. Det skulle va mer synd om dig om du nu har sett mig någongång razz Jag vet inte hur du ser ut, så jag kan inte säga nått om det. blaugh Haha! Vilken tur att du inte vet! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:30 am
Blixtra prrnill Blixtra Me! XD Vadå stackare.. Det skulle va mer synd om dig om du nu har sett mig någongång razz Jag vet inte hur du ser ut, så jag kan inte säga nått om det. blaugh Haha! Vilken tur att du inte vet! sweatdrop Neh, nu blev jag nyfiken ju. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:31 am
prrnill Blixtra prrnill Blixtra Me! XD Vadå stackare.. Det skulle va mer synd om dig om du nu har sett mig någongång razz Jag vet inte hur du ser ut, så jag kan inte säga nått om det. blaugh Haha! Vilken tur att du inte vet! sweatdrop Neh, nu blev jag nyfiken ju. sad Mjip! xd Vet du vem Elof är?? (En grabb med värsta feta tuppkammen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:32 am
Blixtra Mjip! xd Vet du vem Elof är?? (En grabb med värsta feta tuppkammen) Vet m宧a med tuppkammar. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:34 am
prrnill Blixtra Mjip! xd Vet du vem Elof är?? (En grabb med värsta feta tuppkammen) Vet m宧a med tuppkammar. blaugh okok! XD (/me byter samtalsämne från det innan) XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:35 am
Blixtra prrnill Blixtra Mjip! xd Vet du vem Elof är?? (En grabb med värsta feta tuppkammen) Vet m宧a med tuppkammar. blaugh okok! XD (/me byter samtalsämne från det innan) XD blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:36 am
Mjip. Vad ska man snacka om nu då?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:36 am
Blixtra Mjip. Vad ska man snacka om nu då?! Ingen aning. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:37 am
prrnill Blixtra Mjip. Vad ska man snacka om nu då?! Ingen aning. sweatdrop Inte jag heller! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:37 am
Blixtra prrnill Blixtra Mjip. Vad ska man snacka om nu då?! Ingen aning. sweatdrop Inte jag heller! xd *fundera* Tre saker du inte kan leva utan? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:41 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:42 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:43 am
prrnill Blixtra prrnill Blixtra prrnill Blixtra Mjip. Vad ska man snacka om nu då?! Ingen aning. sweatdrop Inte jag heller! xd *fundera* Tre saker du inte kan leva utan? xd Manga/Anime (R䫮as som en) Killar wink och.. Internet stare M峴e springa iv䧠nu. Vi h?kanske senare. 3nodding Okay biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:48 am