|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:14 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:15 am
Hur mår du idag btw??! *kollar nyfiket på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:18 am
prrnill Blixtra Hur mår du idag btw??! *kollar nyfiket på* Jag 䲠sjuk, men annars 䲠det okej. neutral Hur m岠du d忠 3nodding Jag mår fint.. 3nodding Jobbigt att vara sjuk! *klappa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:20 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:23 am
Blixtra prrnill Nej, vi har lov vecka 45. sweatdrop Vad går du på för skola då? Jag g岠p堥n skola som heter Stora S䴲a.. (Bajs skola) Jag g岠ju bara i 9:an.. Du d忡 Hammargymnasiet, tyvärr. xp Kanske blir flyttad till gävle nästa år dock.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:25 am
prrnill Blixtra prrnill Nej, vi har lov vecka 45. sweatdrop Vad går du på för skola då? Jag g岠p堥n skola som heter Stora S䴲a.. (Bajs skola) Jag g岠ju bara i 9:an.. Du d忡 Hammargymnasiet, tyvärr. xp Kanske blir flyttad till gävle nästa år dock. aah ok! xd undra om inte jag har sett dig någongång... För jag kom på att du inte liknar sångerskan i User längre!! (Trevlig i Gävle razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:26 am
Blixtra prrnill Blixtra prrnill Nej, vi har lov vecka 45. sweatdrop Vad går du på för skola då? Jag g岠p堥n skola som heter Stora S䴲a.. (Bajs skola) Jag g岠ju bara i 9:an.. Du d忡 Hammargymnasiet, tyvärr. xp Kanske blir flyttad till gävle nästa år dock. aah ok! xd undra om inte jag har sett dig någongång... För jag kom på att du inte liknar sångerskan i User längre!! (Trevlig i Gävle razz ) Du..sett..mig? Stackare. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:26 am
prrnill Blixtra prrnill Blixtra prrnill Nej, vi har lov vecka 45. sweatdrop Vad går du på för skola då? Jag g岠p堥n skola som heter Stora S䴲a.. (Bajs skola) Jag g岠ju bara i 9:an.. Du d忡 Hammargymnasiet, tyvärr. xp Kanske blir flyttad till gävle nästa år dock. aah ok! xd undra om inte jag har sett dig någongång... För jag kom på att du inte liknar sångerskan i User längre!! (Trevlig i Gävle razz ) Du..sett..mig? Stackare. xp Me! XD Vadå stackare.. Det skulle va mer synd om dig om du nu har sett mig någongång razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 10:29 am
Blixtra Me! XD Vadå stackare.. Det skulle va mer synd om dig om du nu har sett mig någongång razz Jag vet inte hur du ser ut, så jag kan inte säga nått om det. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|