|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 7:49 am
Zakou Nenharma on my mind: druivensuiker is heel slecht voor mij! 1) veel te lekker 2) ik wordt er te hyperactief van 3) maar ze zijn zo lekker... xD Vroeger vond ik het lekker, maar nu niet meer XD Nou ja, nog steeds wel, maar TE zoet voor me tegenwoordig XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 8:11 am
kittyocean Zakou Nenharma on my mind: druivensuiker is heel slecht voor mij! 1) veel te lekker 2) ik wordt er te hyperactief van 3) maar ze zijn zo lekker... xD Vroeger vond ik het lekker, maar nu niet meer XD Nou ja, nog steeds wel, maar TE zoet voor me tegenwoordig XD we krijgen per pers. een rolletje voor iedere volleybal wedstrijd, zeker nu het weer warmer gaat worden... en ik speel soms drie weedstrijden in 1 week xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 8:21 am
Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma on my mind: druivensuiker is heel slecht voor mij! 1) veel te lekker 2) ik wordt er te hyperactief van 3) maar ze zijn zo lekker... xD Vroeger vond ik het lekker, maar nu niet meer XD Nou ja, nog steeds wel, maar TE zoet voor me tegenwoordig XD we krijgen per pers. een rolletje voor iedere volleybal wedstrijd, zeker nu het weer warmer gaat worden... en ik speel soms drie weedstrijden in 1 week xDDan is het nodig ja!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 11:57 am
kittyocean The Forbidden Angel On my mind; Voel me nie zo heel super Heeft het ook een reden? Neuh niet echt eigenlijk.. Meer omdat me vriend zich ook niet zo super voelt zeg maar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 12:14 pm
On my mind: Sweat. xp Gewoon, omdat ik teveel moet denken op school en niet alleen daar maar ook thuis over andere dingen. xp blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 3:27 pm
Ik wil slapen!! Zou op me vriend wachten tot ie thuis kwam van een vriend zodat we achter msn nog ff voor morgen af konden spreken en alles. Aangezien zijn telefoon niet opgeladen is, en de oplader op zijn werk ligt. Alleen het is nu half 1 en hij zou er om 12 uur zijn.. Moemoemoe! Morgen ook weer veeel doen, bijles en alles ook niet echt uitslapen dus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 3:48 am
De prijs van uitslapen: de rest van de dag is korter crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 6:46 am
On my mind: we hebben een sneeuw-Mordor gemaakt. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 6:49 am
DavidGemmell On my mind: we hebben een sneeuw-Mordor gemaakt. whee  whahaha nu nog sauron XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 6:55 am
XDmaster4 DavidGemmell On my mind: we hebben een sneeuw-Mordor gemaakt. whee  whahaha nu nog sauron XD Hij zou het smelten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 7:13 am
DavidGemmell XDmaster4 DavidGemmell On my mind: we hebben een sneeuw-Mordor gemaakt. whee  whahaha nu nog sauron XD Hij zou het smelten. owja das waar ook waarom heb je dan ook niet gondor gemaakt saruman brandt niet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 8:43 am
GEWELDIG!! Misschien een plastic balletje als oog wink ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 8:56 am
kittyocean GEWELDIG!! Misschien een plastic balletje als oog wink ? dat oog is sauron XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 8:57 am
als je er echt vuur op wilt kun je natuurlijk ook een wondertol er op zeten of een steretje , al zal het dan wel niet echt lang branden maar toch voor het idee en de foto
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2006 8:59 am
QYDrop als je er echt vuur op wilt kun je natuurlijk ook een wondertol er op zeten of een steretje , al zal het dan wel niet echt lang branden maar toch voor het idee en de foto das mischien wel fun XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|