|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 9:55 am
Valgarv Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry DAME! scream gonk stressed *Krama* Jag gjorde bara som siggen sa <.< *Springer iväg* .___.;; OMFG NÅGON KRAMADE MIG!! scream xp whee Förlåt,förlåt,förlåt!*Buga* >__< crying Ehh. *Kliar sig i huvudet* Så farligt var det inte. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 9:56 am
Filthy Valgarv Filthy Valgarv ..Human?!*Tar tag i Filthys rock och lyfter upp han en bit* scream HUMAN?! Compared to you. *skrattar medans jag f?inner ur ditt grepp och in i skuggan* You shall suffer a painful death *Gör en battle-pose "matrix-style"** Oooh. I'm scared. *evil laugh* [kommer strax. l両n. DOH! gonk ] Let's go domokun *Väntar* [Oh,you snitch!Runner!Twit!Chicken!<.<; ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 9:56 am
Aj aj.. gonk *Ett paket kommer ut ur maskinen* Woho! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 9:57 am
Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry DAME! scream gonk stressed *Krama* Jag gjorde bara som siggen sa <.< *Springer iväg* .___.;; OMFG NÅGON KRAMADE MIG!! scream xp whee Förlåt,förlåt,förlåt!*Buga* >__< crying Ehh. *Kliar sig i huvudet* Så farligt var det inte. sweatdrop ..I-inte..?*Kryper fram* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 9:58 am
Anashi Aj aj.. gonk *Ett paket kommer ut ur maskinen* Woho! whee *Kastar en vattenballong på paketet så det blir blött och förstör ciggen* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 9:58 am
Valgarv ..I-inte..?*Kryper fram* gonk Ehe.. Nejdå. xp whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 9:59 am
Valgarv Anashi Aj aj.. gonk *Ett paket kommer ut ur maskinen* Woho! whee *Kastar en vattenballong på paketet så det blir blött och förstör ciggen* domokun eek scream *Kastar hela maskinen på Valgarv* Vad gör du!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 9:59 am
Chibi Strawberry Valgarv ..I-inte..?*Kryper fram* gonk Ehe.. Nejdå. xp whee ...YATTA! whee *ûberglomp* domokun *Drar i OMG:en* :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 10:01 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 10:02 am
Valgarv Chibi Strawberry Valgarv ..I-inte..?*Kryper fram* gonk Ehe.. Nejdå. xp whee ...YATTA! whee *ûberglomp* domokun *Drar i OMG:en* :3 Vad vill du mig? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 10:03 am
Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Valgarv ..I-inte..?*Kryper fram* gonk Ehe.. Nejdå. xp whee ...YATTA! whee *ûberglomp* domokun *Drar i OMG:en* :3 Vad vill du mig? gonk I want your bloo-Ehr..OMG hat?^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 10:04 am
Valgarv Anashi Valgarv Anashi Aj aj.. gonk *Ett paket kommer ut ur maskinen* Woho! whee *Kastar en vattenballong på paketet så det blir blött och förstör ciggen* domokun eek scream *Kastar hela maskinen på Valgarv* Vad gör du!! gonk *Tar emot den med en hand och kastar den bak崠samtidigt* :3 Ser du inte det? Förstör mina älskade ciggaretter.. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 10:05 am
Valgarv Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Valgarv ..I-inte..?*Kryper fram* gonk Ehe.. Nejdå. xp whee ...YATTA! whee *ûberglomp* domokun *Drar i OMG:en* :3 Vad vill du mig? gonk I want your bloo-Ehr..OMG hat?^^ Ok, du kan få min OMG.. Om du ger mig 150k
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 10:05 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 20, 2004 10:07 am
Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Valgarv ..I-inte..?*Kryper fram* gonk Ehe.. Nejdå. xp whee ...YATTA! whee *ûberglomp* domokun *Drar i OMG:en* :3 Vad vill du mig? gonk I want your bloo-Ehr..OMG hat?^^ Ok, du kan få min OMG.. Om du ger mig 150kVärst vad snäl-HEY!*Ser den vita texten* stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|