|
|
|
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 10:21 pm
Helemaal geen zin meer in elke dag dat school
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 11:46 pm
The Forbidden Angel Helemaal geen zin meer in elke dag dat school yup! de enige reden waarom ik naar school ga omdat in een andere klas 3vriendinnen zitten en ik tekendocent wil worden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 4:13 am
Waarom heb ik nou toch het gevoel dat ik een dag gepikt ben? Gister schijnbaar ook want had mijn petitie op de 7e geupdate, zou het de 8e moeten zijn? maar volgens mijn comp en gaia is het toch echt de 9e. vreemt. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 5:57 am
.~Horsie~Anne~. The Forbidden Angel Helemaal geen zin meer in elke dag dat school yup! de enige reden waarom ik naar school ga omdat in een andere klas 3vriendinnen zitten en ik tekendocent wil worden Idd, ik ga eigenlijk alleen voor me toekomst naar school, en omdat je anders allemaal gezeik krijgt met moeder etc.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 10:17 am
Ik wil tekenen, maar had iemand belooft online te blijven *zucht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 11:30 am
kittyocean Ik wil tekenen, maar had iemand belooft online te blijven *zucht* vrouwen kunnen toch 2 dingen tegelijk? en anders bedenk je je maar dat je een goede daad verleent smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 1:06 pm
number_17 kittyocean Ik wil tekenen, maar had iemand belooft online te blijven *zucht* vrouwen kunnen toch 2 dingen tegelijk? en anders bedenk je je maar dat je een goede daad verleent smile Helaas kan ik niet op het bureau tekenen XD Te hoog en te weinig ruimte XD Ik heb altijd heel veel ruimte nodig. Dus heb ik maar een mouse-art image gemaakt smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 1:08 pm
kittyocean number_17 kittyocean Ik wil tekenen, maar had iemand belooft online te blijven *zucht* vrouwen kunnen toch 2 dingen tegelijk? en anders bedenk je je maar dat je een goede daad verleent smile Helaas kan ik niet op het bureau tekenen XD Te hoog en te weinig ruimte XD Ik heb altijd heel veel ruimte nodig. Dus heb ik maar een mouse-art image gemaakt smile kan toch ook wat is het eigenlijk ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 1:11 pm
XDmaster4 kittyocean number_17 kittyocean Ik wil tekenen, maar had iemand belooft online te blijven *zucht* vrouwen kunnen toch 2 dingen tegelijk? en anders bedenk je je maar dat je een goede daad verleent smile Helaas kan ik niet op het bureau tekenen XD Te hoog en te weinig ruimte XD Ik heb altijd heel veel ruimte nodig. Dus heb ik maar een mouse-art image gemaakt smile kan toch ook wat is het eigenlijk ?? moment........ oei, wordt een page strechter.... linken dus maar: Haar naam: Pisca. Mermaid turned Genie. Nasty girl. Maar ze kan het ook niet helpen dat ze geen ziel heeft! gonk http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/Piscaweb.jpg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 2:36 pm
volgende week komt me nieuwe telefoon binne sony-ericsson w800i
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 12:19 am
On my mind; Voel me nie zo heel super
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 2:33 am
The Forbidden Angel On my mind; Voel me nie zo heel super Heeft het ook een reden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 6:58 am
kittyocean XDmaster4 kittyocean number_17 kittyocean Ik wil tekenen, maar had iemand belooft online te blijven *zucht* vrouwen kunnen toch 2 dingen tegelijk? en anders bedenk je je maar dat je een goede daad verleent smile Helaas kan ik niet op het bureau tekenen XD Te hoog en te weinig ruimte XD Ik heb altijd heel veel ruimte nodig. Dus heb ik maar een mouse-art image gemaakt smile kan toch ook wat is het eigenlijk ?? moment........ oei, wordt een page strechter.... linken dus maar: Haar naam: Pisca. Mermaid turned Genie. Nasty girl. Maar ze kan het ook niet helpen dat ze geen ziel heeft! gonk http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/Piscaweb.jpg ow mooi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 7:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 7:28 am
on my mind: druivensuiker is heel slecht voor mij! 1) veel te lekker 2) ik wordt er te hyperactief van 3) maar ze zijn zo lekker... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|