|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 12:20 pm
Darlaa *danst mee* ochtend gymnastiek? wacht tis al half twee.. sweatdrop Kon gisteravond geen enkel forum op gaia meer bereiken, nu nog steeds niet, maar ik had ineens het briljante idee op reinhart te gaan browsen inplaats van www, stom. Ik ben het zat dat niets meer laad >_< Alle fora, inclusief guilds, topics, custumize en inventory, ik moet 50 keer per dag reinhart intypen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 7:38 am
Darlaa Darlaa *danst mee* ochtend gymnastiek? wacht tis al half twee.. sweatdrop Kon gisteravond geen enkel forum op gaia meer bereiken, nu nog steeds niet, maar ik had ineens het briljante idee op reinhart te gaan browsen inplaats van www, stom. Ik ben het zat dat niets meer laad >_< Alle fora, inclusief guilds, topics, custumize en inventory, ik moet 50 keer per dag reinhart intypen. Auch, wat is er mis?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 1:50 pm
Dragonfly2900 Darlaa Darlaa *danst mee* ochtend gymnastiek? wacht tis al half twee.. sweatdrop Kon gisteravond geen enkel forum op gaia meer bereiken, nu nog steeds niet, maar ik had ineens het briljante idee op reinhart te gaan browsen inplaats van www, stom. Ik ben het zat dat niets meer laad >_< Alle fora, inclusief guilds, topics, custumize en inventory, ik moet 50 keer per dag reinhart intypen. Auch, wat is er mis? Een of andere bug op de www server die al een aantal dagen rondwaard.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 10:41 pm
Darlaa Dragonfly2900 Darlaa Darlaa *danst mee* ochtend gymnastiek? wacht tis al half twee.. sweatdrop Kon gisteravond geen enkel forum op gaia meer bereiken, nu nog steeds niet, maar ik had ineens het briljante idee op reinhart te gaan browsen inplaats van www, stom. Ik ben het zat dat niets meer laad >_< Alle fora, inclusief guilds, topics, custumize en inventory, ik moet 50 keer per dag reinhart intypen. Auch, wat is er mis? Een of andere bug op de www server die al een aantal dagen rondwaard. O_____O En kun je geen rpgramma ofzo gebruiken zoals norton utilities ofzo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 3:33 am
Dragonfly2900 Darlaa Dragonfly2900 Darlaa Darlaa *danst mee* ochtend gymnastiek? wacht tis al half twee.. sweatdrop Kon gisteravond geen enkel forum op gaia meer bereiken, nu nog steeds niet, maar ik had ineens het briljante idee op reinhart te gaan browsen inplaats van www, stom. Ik ben het zat dat niets meer laad >_< Alle fora, inclusief guilds, topics, custumize en inventory, ik moet 50 keer per dag reinhart intypen. Auch, wat is er mis? Een of andere bug op de www server die al een aantal dagen rondwaard. O_____O En kun je geen rpgramma ofzo gebruiken zoals norton utilities ofzo Wah??? sweatdrop Ah, maar ik geloof dat Gaia het nou gefixed heeft 3nodding hopen dat het zo blijft
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 7:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 12:17 pm
Darlaa Dragonfly2900 Darlaa Dragonfly2900 Darlaa Darlaa *danst mee* ochtend gymnastiek? wacht tis al half twee.. sweatdrop Kon gisteravond geen enkel forum op gaia meer bereiken, nu nog steeds niet, maar ik had ineens het briljante idee op reinhart te gaan browsen inplaats van www, stom. Ik ben het zat dat niets meer laad >_< Alle fora, inclusief guilds, topics, custumize en inventory, ik moet 50 keer per dag reinhart intypen. Auch, wat is er mis? Een of andere bug op de www server die al een aantal dagen rondwaard. O_____O En kun je geen rpgramma ofzo gebruiken zoals norton utilities ofzo Wah??? sweatdrop Ah, maar ik geloof dat Gaia het nou gefixed heeft 3nodding hopen dat het zo blijft TYPFOUT SOOORRRYYYY
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 5:03 am
Helden topic
ik word een held mrgreen steun jullie held met een aanmoedeging..miss werkt het xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:09 am
number_17 Helden topic
ik word een held mrgreen steun jullie held met een aanmoedeging..miss werkt het xd Die update was toch wel.. wat je vreemt k**t noemen sweatdrop Zou Ian de volgende kerstman worden? XD maar hij zat jack wel te dissen, stom. (jack rocks wat een klap XD *heeft het niet zo met de kerstman*) Chibi jack was lol en de kerstman had als kind ook al een baard confused ook wel lol van de paashaas XD ((tja rottig voor de rest van gaia, maar wij hebben sinterklaas nog XD ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:12 am
JACk! NEEEEEEEEEEe Hoe Kon je !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:19 am
Ik vind het echt stom dat de kerstman dood is stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:28 am
Cassidy92 Ik vind het echt stom dat de kerstman dood is stare santa is dood???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:30 am
kiek Cassidy92 Ik vind het echt stom dat de kerstman dood is stare santa is dood??? de harde waarhaad confronteerd ons ... weer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:33 am
Adragonfly kiek Cassidy92 Ik vind het echt stom dat de kerstman dood is stare santa is dood??? de harde waarhaad confronteerd ons ... weer noooooooooooo crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:35 am
kiek Adragonfly kiek Cassidy92 Ik vind het echt stom dat de kerstman dood is stare santa is dood??? de harde waarhaad confronteerd ons ... weer noooooooooooo crying erg he? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|