|
|
|
|
Posted: Mon Mar 06, 2006 6:52 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 06, 2006 8:05 am
number_17 Zakou Nenharma number_17 @Zakou: zomaar opeens verloren? eek tja volleybal xD dan schuif je wel eens over de vloer of langs de muur af. en dat schuurt xD klinkt heel pijnlijk eek is het ook xD zelfs als het aan het genezen is... het zit op van die rotplekken dat als je beweegt dan scheurt het korstje weer... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 06, 2006 8:52 am
Nja, After Forever vind ik persoonlijk niet veel aan... heb een beetje een aversie tegen ze sinds ik een ENORM slechte videoclip gezien heb. Sommige liedjes zijn wel okay, maar door dat amateuristisch gedoe blijft de prutserigheid toch in mijn achterhoofd hangen. sweatdrop ik kan de normale cd's van hun echt niet aanhoren enzo hoor whee alleen live zijn ze 10 keer beter ^^
@zakou: misschien er wat uierzalf op smeren ofzo? en er dan verder afblijven..het korstje word dan wat week maar scheurt niet. en het irriteerd niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 06, 2006 9:12 am
number_17 Uumie-chan Nja, After Forever vind ik persoonlijk niet veel aan... heb een beetje een aversie tegen ze sinds ik een ENORM slechte videoclip gezien heb. Sommige liedjes zijn wel okay, maar door dat amateuristisch gedoe blijft de prutserigheid toch in mijn achterhoofd hangen. sweatdrop ik kan de normale cd's van hun echt niet aanhoren enzo hoor whee alleen live zijn ze 10 keer beter ^^
@zakou: misschien er wat uierzalf op smeren ofzo? en er dan verder afblijven..het korstje word dan wat week maar scheurt niet. en het irriteerd niet al gedaan =3 die pot met zalf staat standaard binnen handbereik ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 06, 2006 10:12 am
Zakou Nenharma number_17 Uumie-chan Nja, After Forever vind ik persoonlijk niet veel aan... heb een beetje een aversie tegen ze sinds ik een ENORM slechte videoclip gezien heb. Sommige liedjes zijn wel okay, maar door dat amateuristisch gedoe blijft de prutserigheid toch in mijn achterhoofd hangen. sweatdrop ik kan de normale cd's van hun echt niet aanhoren enzo hoor whee alleen live zijn ze 10 keer beter ^^
@zakou: misschien er wat uierzalf op smeren ofzo? en er dan verder afblijven..het korstje word dan wat week maar scheurt niet. en het irriteerd niet al gedaan =3 die pot met zalf staat standaard binnen handbereik ^_^ en helpt het? wat voor een wond heb je dan? schaaf of brand?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 06, 2006 10:52 am
number_17 Zakou Nenharma number_17 Uumie-chan Nja, After Forever vind ik persoonlijk niet veel aan... heb een beetje een aversie tegen ze sinds ik een ENORM slechte videoclip gezien heb. Sommige liedjes zijn wel okay, maar door dat amateuristisch gedoe blijft de prutserigheid toch in mijn achterhoofd hangen. sweatdrop ik kan de normale cd's van hun echt niet aanhoren enzo hoor whee alleen live zijn ze 10 keer beter ^^
@zakou: misschien er wat uierzalf op smeren ofzo? en er dan verder afblijven..het korstje word dan wat week maar scheurt niet. en het irriteerd niet al gedaan =3 die pot met zalf staat standaard binnen handbereik ^_^ en helpt het? wat voor een wond heb je dan? schaaf of brand? beide, maar het lijkt meer op schaaf =3 en gelukkig helpt het wel ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 06, 2006 11:30 am
Hmm, vind after forever een beetje als nightwish.... Heeft ook redelijk weinig 'echt ' goede songs....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 06, 2006 2:06 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 06, 2006 2:19 pm
Zakou Nenharma number_17 Zakou Nenharma number_17 Uumie-chan Nja, After Forever vind ik persoonlijk niet veel aan... heb een beetje een aversie tegen ze sinds ik een ENORM slechte videoclip gezien heb. Sommige liedjes zijn wel okay, maar door dat amateuristisch gedoe blijft de prutserigheid toch in mijn achterhoofd hangen. sweatdrop ik kan de normale cd's van hun echt niet aanhoren enzo hoor whee alleen live zijn ze 10 keer beter ^^
@zakou: misschien er wat uierzalf op smeren ofzo? en er dan verder afblijven..het korstje word dan wat week maar scheurt niet. en het irriteerd niet al gedaan =3 die pot met zalf staat standaard binnen handbereik ^_^ en helpt het? wat voor een wond heb je dan? schaaf of brand? beide, maar het lijkt meer op schaaf =3 en gelukkig helpt het wel ^_^ mooi zo 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 07, 2006 2:12 pm
On my mind; MOE!! Gisteren vijf uurtjes geslapen, okay dan slaap ik meestal op school wel bij of in de bus. Maar nu helemaal niet, niet op school geslapen, niet in de bus. En wel actief heel melig geweest en actief wezen knokken. Sja en dan kan je je ogen dus niet meer open houden razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 7:00 am
Ik wil weer eens een random event gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 9:15 am
kittyocean Ik wil weer eens een random event gonk dat wil iedereen wel XD ik wil er best veel XD xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 10:26 am
on my mind: een ***** kind genaamd a.h (en nee niet anne heersma)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 1:23 pm
XDmaster4 kittyocean Ik wil weer eens een random event gonk dat wil iedereen wel XD ik wil er best veel XD xp Ik wens je er veel toe! En misschien wil je dan ook wel aan mij doneren xd blaugh mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|