|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:33 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:33 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:34 pm
Valgarv Filthy Valgarv *Visar huggtänderna* domokun Bzz!Wrong answer! ooja! Nu vet jag. *tittar p堤ina t䮤er och tar fram en tandborste* Dina t䮤er 䲠smutsiga. N䲠borstade du dom sist? *borsta 崪 xd *Kastar iv䧠Filthy mot n䲭aste v䧧* scream *tappa luften och synen hoppar till* stressed God damnit..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*smyger upp bakom Blixtra* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Anashi Filthy Anashi Filthy Anashi *Anfaller genast med toarulle* domokun Wops.. reflex sweatdrop eek *gömma sig för* ^^You're scary.. *peka p媠 gonk xp Jag vet whee domokun domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:35 pm
jiminijon prrnill Du f岠v䬠tro det d宠 rolleyes vi kommer ju att göra det xp Tror jag inte, men visst, tro det du. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aerals *smyger upp bakom Blixtra* ninja AAAAH! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Valgarv Filthy Valgarv *Visar huggtänderna* domokun Bzz!Wrong answer! ooja! Nu vet jag. *tittar p堤ina t䮤er och tar fram en tandborste* Dina t䮤er 䲠smutsiga. N䲠borstade du dom sist? *borsta 崪 xd *Kastar iv䧠Filthy mot n䲭aste v䧧* scream *tappa luften och synen hoppar till* stressed God damnit.. *Sätter mig ner på huk,skjuter ifrån marken och flyger mot Filthy* scream domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Anashi Valgarv Anashi Valgarv *Kastar undan Anashi* <.< *Ser till så hon landar på massa "Lambi" toalett papper* xd .. Nu kom jag och tänka på nåt perverst sweatdrop *Host* Äh.. jaja xp ...O___o Eww.. *Kastar toapapper p媠Fjant.. xp <.< Whatever.. Mhm.. *Börjar linda runt Valgarv i pappret*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:36 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:37 pm
Anashi Valgarv Anashi Valgarv Anashi Valgarv *Kastar undan Anashi* <.< *Ser till så hon landar på massa "Lambi" toalett papper* xd .. Nu kom jag och tänka på nåt perverst sweatdrop *Host* Äh.. jaja xp ...O___o Eww.. *Kastar toapapper p媠Fjant.. xp <.< Whatever.. Mhm.. *Börjar linda runt Valgarv i pappret**Äter upp pappret* <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|