|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:15 pm
Nightmare Asura Anashi JAG Ē VISST ST֒ST! gonk S堤e s塠._. sweatdrop Du kan ju starta en fanclub, s堦岠vi se hur m宧a som gillar mig. gonk Hej Blixtra. ^^ Okay! ^o^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:16 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Linka Spirit *ramlar ner från hyllan* ... *ligger på mage* varför ska allt hända mig.. .____. *Hjälper henne upp* sweatdrop Det går inte bra för dig idag. Tack.. Nej.. Inte precis.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura *Ruffsar om hennes h岪 Rosaaa! whee *ler busigt* You like? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:17 pm
|
|
|
|
|
|
|
prrnill *ler busigt* You like? blaugh Heaven yeah! 3nodding (Istället för "Hell yeah".)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anashi Valgarv Anashi Valgarv Anashi Valgarv *Blir helt plötsligt galen utan anledning och börjar springa runt och skrika* GRAAAAAAAAAAAAAAHH!!! scream *Krokben* ^^*Hoppar ?* domokun *Brottar omkull* scream gonk *Dör* HAH! xd *Posera* Nu är jag störst^^+_____________+
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:18 pm
Nightmare Asura prrnill *ler busigt* You like? blaugh Heaven yeah! 3nodding (Istället för "Hell yeah".) Det var ju också en variant. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:18 pm
prrnill Nightmare Asura *Ruffsar om hennes h岪 Rosaaa! whee *ler busigt* You like? blaugh Du liknar sångerskan i User. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:19 pm
Valgarv Anashi Valgarv Anashi Valgarv Anashi Valgarv *Blir helt plötsligt galen utan anledning och börjar springa runt och skrika* GRAAAAAAAAAAAAAAHH!!! scream *Krokben* ^^*Hoppar ?* domokun *Brottar omkull* scream gonk *Dör* HAH! xd *Posera* Nu är jag störst^^+_____________+ *Ser ner på liket* <.< *Kramar om det* ^^ Han kan ändå inte göra nånting åt det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:20 pm
Anashi Valgarv Anashi Valgarv Anashi Valgarv Anashi Valgarv *Blir helt plötsligt galen utan anledning och börjar springa runt och skrika* GRAAAAAAAAAAAAAAHH!!! scream *Krokben* ^^*Hoppar ?* domokun *Brottar omkull* scream gonk *Dör* HAH! xd *Posera* Nu är jag störst^^+_____________+ *Ser ner på liket* <.< *Kramar om det* ^^ Han kan ändå inte göra nånting åt det*Är ändå död* +__+
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|