|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:08 pm
Nightmare Asura Linka Spirit Vad 䲠det som 䲠s堫ul? v.v.. Ũ, inget? IJ du 䮮u ett "fan" till mig, eller f?rar du bara m? h? Tjaa.... Mörka hörn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:08 pm
Nightmare Asura Anashi ._. .. *Peta mellan ögonen på Asura* Klart jag blev glad, men jag tyckte att nicka var en konstig hälsning *Rättar till glasögonen* o.O Jaha. *Petar igen* Mm :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:09 pm
Anashi Värst vad många fan Asura fått då ._. *Fundera på och starta en fanclub för honom* xp Tror bara Valgarv är ett seriöst fan till mig. rolleyes Startar du en fanclub får den nog få medlemmar är jag rädd. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:09 pm
Valgarv *Blir helt plötsligt galen utan anledning och börjar springa runt och skrika* GRAAAAAAAAAAAAAAHH!!! scream *Krokben* ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:10 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:12 pm
Valgarv Anashi Valgarv *Blir helt plötsligt galen utan anledning och börjar springa runt och skrika* GRAAAAAAAAAAAAAAHH!!! scream *Krokben* ^^*Hoppar ?* domokun *Brottar omkull* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*ramlar ner från hyllan* ... *ligger på mage* varför ska allt hända mig.. .____.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit *ramlar ner från hyllan* ... *ligger på mage* varför ska allt hända mig.. .____. *Hjälper henne upp* sweatdrop Det går inte bra för dig idag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:13 pm
Anashi Valgarv Anashi Valgarv *Blir helt plötsligt galen utan anledning och börjar springa runt och skrika* GRAAAAAAAAAAAAAAHH!!! scream *Krokben* ^^*Hoppar ?* domokun *Brottar omkull* scream gonk *Dör*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:14 pm
Valgarv Anashi Valgarv Anashi Valgarv *Blir helt plötsligt galen utan anledning och börjar springa runt och skrika* GRAAAAAAAAAAAAAAHH!!! scream *Krokben* ^^*Hoppar ?* domokun *Brottar omkull* scream gonk *Dör* HAH! xd *Posera* Nu är jag störst^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|