|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:01 pm
Valgarv Anashi *Kommer in genom bakdörren* *Vinkar åt* ^^ Asura: Såklart ^^ Yay.. Nån som hälsar sweatdrop *Vink* ^o^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:01 pm
Jalkazar Linka Spirit *blir inkastad genom ett nytt* KAN HAN SLUTA NŎGŎG?! crying *ta p堳in blodiga kind* gonk måste du inte bli utkasrad innan du kan bli inkastad igen Jag hoppade liksom ut innan... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:02 pm
Nightmare Asura Heh... *Nickar hälsande mot Anashi* .. *Nick* <.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit Jalkazar Linka Spirit *blir inkastad genom ett nytt* KAN HAN SLUTA NŎGŎG?! crying *ta p堳in blodiga kind* gonk måste du inte bli utkasrad innan du kan bli inkastad igen Jag hoppade liksom ut innan... sweatdrop till han som kastade in dig ja de va ju smart  kan du hjälpa mig bestämma vilken stil jag ska ha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nähä, så när jag hälsar duger det inte... *Tittar ner på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:03 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:03 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:04 pm
Nightmare Asura Nähä, så när jag hälsar duger det inte... *Tittar ner på golvet* Gör det inte?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:04 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:05 pm
Åh, du verkade gladare över att Valle hälsade. *Kliar sig på kinden med ett finger*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:06 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Blir helt plötsligt galen utan anledning och börjar springa runt och skrika* GRAAAAAAAAAAAAAAHH!!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Åh, du verkade gladare över att Valle hälsade. *Kliar sig på kinden med ett finger* ._. .. *Peta mellan ögonen på Asura* Klart jag blev glad, men jag tyckte att nicka var en konstig hälsning
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:07 pm
Anashi ._. .. *Peta mellan ögonen på Asura* Klart jag blev glad, men jag tyckte att nicka var en konstig hälsning *Rättar till glasögonen* o.O Jaha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:07 pm
Värst vad många fan Asura fått då ._. *Fundera på och starta en fanclub för honom* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|