|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 11:42 am
*Kommer fram uppe på en hylla i ett hörn. Slår sönder taklampan ovanför mig med svansen, så det blir mörkt omkring mig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 11:43 am
Nightmare Asura *Kommer fram uppe på en hylla i ett hörn. Slår sönder taklampan ovanför mig med svansen, så det blir mörkt omkring mig* Oh great..He's here.. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 11:45 am
Valgarv Oh great..He's here.. eek *Ögonen lyser bakom glasögonen, så det enda som syns i hörnet är två orange-lysande "bollar"* Saknat mig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 11:46 am
Nightmare Asura Valgarv Oh great..He's here.. eek *Ögonen lyser bakom glasögonen, så det enda som syns i hörnet är två orange-lysande "bollar"* Saknat mig? jaaaaaaaa.... neeeeej..... jaaaa.... näääääääääääääääääää
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 11:47 am
Nightmare Asura Valgarv Oh great..He's here.. eek *Ögonen lyser bakom glasögonen, så det enda som syns i hörnet är två orange-lysande "bollar"* Saknat mig? Kanske det..*Kommer fram hängandes över Asura från taket där han sitter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit *blir in kastad genom f�nstret* Ih.. x.x.. *ligga p� rygg* gonk *ställa sig åvanpå och titta ner* uh? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
vad tycks om min nya stil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 11:48 am
Valgarv Kanske det..*Kommer fram hängandes över Asura från taket där han sitter* Heh, that's good. *Dinglar med benen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 11:49 am
Nightmare Asura Valgarv Kanske det..*Kommer fram hängandes över Asura från taket där han sitter* Heh, that's good. *Dinglar med benen* Once again the Demon brothers are together.. ninja *Pratar med Lucifer röst*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 11:50 am
Valgarv Once again the Demon brothers are together.. ninja *Pratar med Lucifer röst* Together... Forever... In darkness... *Hostar till lite* Var kom det ifrån? o.o`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 11:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 11:52 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 11:53 am
Aerals Linka Spirit *blir in kastad genom f�nstret* Ih.. x.x.. *ligga p� rygg* gonk *ställa sig åvanpå och titta ner* uh? eek IH! x.x *putta bort* IEH IEH! x.x *hoppar ut genom fönstret*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|