|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 10:04 am
on my mind: O.o
en het liedje: is she really going out with him.... *brult mee* lalalalaaalalalaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 11:59 am
number_17 kittyocean Iemand legt woorden in de mond van mijn beste vriendin. Als zij het zelf zou zeggen zou het niet erg zijn, maar als een ander doet alsof zij dat heeft gezegd, is dat gewoon...... tja, vul zelf maar in. Ik moet van mezelf vandaag positief blijven denken, en daar horen negatieve woorden niet bij. ja dat begrijp ik ne wel, sorry dan.. ik kan ook niet ruiken dat je slechte zin hebt en andere humor hebt..
maar ik vroeg wat er dan aan de hand wasik vin hem wel fun XD redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 3:48 am
number_17 kittyocean Iemand legt woorden in de mond van mijn beste vriendin. Als zij het zelf zou zeggen zou het niet erg zijn, maar als een ander doet alsof zij dat heeft gezegd, is dat gewoon...... tja, vul zelf maar in. Ik moet van mezelf vandaag positief blijven denken, en daar horen negatieve woorden niet bij. ja dat begrijp ik ne wel, sorry dan.. ik kan ook niet ruiken dat je slechte zin hebt en andere humor hebt..
maar ik vroeg wat er dan aan de hand wasDat is dus wat er aan de hand was.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 4:35 am
kittyocean number_17 kittyocean Iemand legt woorden in de mond van mijn beste vriendin. Als zij het zelf zou zeggen zou het niet erg zijn, maar als een ander doet alsof zij dat heeft gezegd, is dat gewoon...... tja, vul zelf maar in. Ik moet van mezelf vandaag positief blijven denken, en daar horen negatieve woorden niet bij. ja dat begrijp ik ne wel, sorry dan.. ik kan ook niet ruiken dat je slechte zin hebt en andere humor hebt..
maar ik vroeg wat er dan aan de hand wasDat is dus wat er aan de hand was. o.o ik denk dat ie meer op die tenen doelde, wat daar mee was.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 8:19 am
On my mind: heeft iemand drie stukjes vel gezien? Ik ben ze verloren! O.o
Eep! Dat doet eig best wel heel erg pijn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 10:05 am
Darlaa kittyocean number_17 kittyocean Iemand legt woorden in de mond van mijn beste vriendin. Als zij het zelf zou zeggen zou het niet erg zijn, maar als een ander doet alsof zij dat heeft gezegd, is dat gewoon...... tja, vul zelf maar in. Ik moet van mezelf vandaag positief blijven denken, en daar horen negatieve woorden niet bij. ja dat begrijp ik ne wel, sorry dan.. ik kan ook niet ruiken dat je slechte zin hebt en andere humor hebt..
maar ik vroeg wat er dan aan de hand wasDat is dus wat er aan de hand was. o.o ik denk dat ie meer op die tenen doelde, wat daar mee was. ja idd 3nodding
@Zakou: zomaar opeens verloren? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 11:00 am
number_17 b] @Zakou: zomaar opeens verloren? eek tja volleybal xD dan schuif je wel eens over de vloer of langs de muur af. en dat schuurt xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 11:10 am
Zakou Nenharma number_17 b] @Zakou: zomaar opeens verloren? eek tja volleybal xD dan schuif je wel eens over de vloer of langs de muur af. en dat schuurt xDow dus ze zijn er niet opeens van afgevallen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 11:53 am
number_17 Darlaa kittyocean number_17 kittyocean Iemand legt woorden in de mond van mijn beste vriendin. Als zij het zelf zou zeggen zou het niet erg zijn, maar als een ander doet alsof zij dat heeft gezegd, is dat gewoon...... tja, vul zelf maar in. Ik moet van mezelf vandaag positief blijven denken, en daar horen negatieve woorden niet bij. ja dat begrijp ik ne wel, sorry dan.. ik kan ook niet ruiken dat je slechte zin hebt en andere humor hebt..
maar ik vroeg wat er dan aan de hand wasDat is dus wat er aan de hand was. o.o ik denk dat ie meer op die tenen doelde, wat daar mee was. ja idd 3nodding
@Zakou: zomaar opeens verloren? eek met mijn tenen is niets. Was gewoon een: mm, dit is wat er op dit moment in mijn gedachten speelt. Ik zie 10 tenen. Wow.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 11:56 am
kittyocean number_17 Darlaa kittyocean number_17 kittyocean Iemand legt woorden in de mond van mijn beste vriendin. Als zij het zelf zou zeggen zou het niet erg zijn, maar als een ander doet alsof zij dat heeft gezegd, is dat gewoon...... tja, vul zelf maar in. Ik moet van mezelf vandaag positief blijven denken, en daar horen negatieve woorden niet bij. ja dat begrijp ik ne wel, sorry dan.. ik kan ook niet ruiken dat je slechte zin hebt en andere humor hebt..
@Zakou: zomaar opeens verloren? eek met mijn tenen is niets. Was gewoon een: mm, dit is wat er op dit moment in mijn gedachten speelt. Ik zie 10 tenen. Wow. dat kan XD on my mind : mijn site tis veel werk maar ik bvin hem er cool uitzien biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 12:04 pm
Zakou Nenharma number_17 @Zakou: zomaar opeens verloren? eek tja volleybal xD dan schuif je wel eens over de vloer of langs de muur af. en dat schuurt xD klinkt heel pijnlijk eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 10:40 pm
Saliva is ook best een goede, volgens mij wel onbekende, band 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 06, 2006 2:22 am
The Forbidden Angel Saliva is ook best een goede, volgens mij wel onbekende, band 3nodding voor mij ook nieuw, maar zeker goede band!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 06, 2006 2:39 am