|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2005 12:02 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2005 12:22 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2005 12:38 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2005 1:47 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2005 1:59 pm
ecchan + morgon, middag, kv�ll med gaia. ^^'' + elda sims. ^^'' (det �r deras fel att de inte kan g�ra mat!! gonk ) + g�rdagens engelska dag. m�nniskor freakade �ver mig via msn. ^^ + glad. *does dance* + Mushi och jag har planer. *skrattar ont* + donera=trevligt. (speciellt om man f�r saker fr�n gaia f�r det. ^^) - ... dygnet har bara ~24h? yay du är snäll! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2005 2:02 pm
Chibi_Chocobo ecchan + morgon, middag, kv�ll med gaia. ^^'' + elda sims. ^^'' (det �r deras fel att de inte kan g�ra mat!! gonk ) + g�rdagens engelska dag. m�nniskor freakade �ver mig via msn. ^^ + glad. *does dance* + Mushi och jag har planer. *skrattar ont* + donera=trevligt. (speciellt om man f�r saker fr�n gaia f�r det. ^^) - ... dygnet har bara ~24h? yay du är snäll! ^^ Otroligt n__n <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2005 2:23 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2005 2:44 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 2:55 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 12:00 pm
+ Viruset är borta från datan + Mycket glad biggrin + Flummig xd + Får gå iaf en dag på Uppcon whee + Nästan klar med Non + Pluggat matte + Gillar någon 3nodding + Roliga folk på msn whee + Pappa har inte blivit arg idag biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 12:05 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 12:14 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 12:18 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 12:28 pm
+/- ja fick veta idag att ja ska till ABB-gymnasiet kl 8 i morgon till 16 eek ...Oo, å ja får välja om jag vill simma med dom på idrotten också xp (typ en klass med 90% 17 åriga killar Oo; ).......ja tror inte d sweatdrop whee
+ Gravitation mangan som Jasse lånade mig heart *känner sig besatt* @w@ + Johan kommer hit på lördag xd heart + vår minivisning nu på lördag blaugh xd + möte för alla som vill imorgon på kulturen :3
- hur ska ja ta mig från ABB-gymnasiet till kulturen??på en timme?? sweatdrop *behöver MINST tre timmar att villa runt på om jag ska hitta rätt* *ja, mitt lokalsinne suger... gonk stressed * + ja ska ringa Ange så ska hon hjälpa mig 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|