|
|
|
|
Posted: Fri Mar 03, 2006 11:13 am
Jah disney was top, wel heel druk. En veel fransen pft razz Voordrest heel mooi hotel en alles zo'n beetje wel gezien. Lange heen en terug reis met de auto maar ook dat overleefd. smile
On my mind: Feeling s**t
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 03, 2006 12:42 pm
Waarom is hij het ene moment het liefste vriendje van de wereld...
en op andere momenten de grootste eikel die rondloopt?! cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 03, 2006 1:26 pm
Uumie-chan Waarom is hij het ene moment het liefste vriendje van de wereld... en op andere momenten de grootste eikel die rondloopt?! cry Awh sad Wat is er?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 4:07 am
Oranjekorfbalpizza! Uumie-chan Waarom is hij het ene moment het liefste vriendje van de wereld... en op andere momenten de grootste eikel die rondloopt?! cry Awh sad Wat is er? Nou ja, hij zegt steeds dingen af die we al lang vantevoren geplend hadden, en dan verwacht hij dat ik kom opdraven wanneer het hem uitkomt. En dat vind ik gewoon niet leuk meer. Maar het erge is dat hij na zo'n rotstreek superlief gaat doen waardoor ik niet kwaad kan blijven. Pas als hij weer weg is word ik weer kwaad en ga ik allerlei dingen bedenken die ik nog had moeten zeggen enzo. En die dingen durf ik dan niet te zeggen, omdat het dan voelt als doorzeuren. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 5:50 am
on my mind: morge weer vroeg op staan *zucht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 7:42 am
on my mind: Ayreon is echt goede muziek! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 8:09 am
number_17 on my mind: Ayreon is echt goede muziek! 3nodding Kom je daar nu pas achter? wink Goed zo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 8:29 am
Uumie-chan number_17 on my mind: Ayreon is echt goede muziek! 3nodding Kom je daar nu pas achter? wink Goed zo! ik had gewoon het album nog niet..maar ik had ff iets nodig..altijd alleen maar cradle of filth enzo word je gek van xd
alhoewel liquid tension expriment is ook zeer goed whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 8:36 am
on my mind: ik heb 10 tenen. Thank goodness.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 8:40 am
Uumie-chan kittyocean on my mind: ik heb 10 tenen. Thank goodness. Kom je daar nu pas achter? wink Goed zo! toepasselijk wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 8:46 am
number_17 Uumie-chan kittyocean on my mind: ik heb 10 tenen. Thank goodness. Kom je daar nu pas achter? wink Goed zo! toepasselijk wink Alleen niet de waarheid. stare Zie er ook de humor niet van in.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 8:47 am
kittyocean number_17 Uumie-chan kittyocean on my mind: ik heb 10 tenen. Thank goodness. Kom je daar nu pas achter? wink Goed zo! toepasselijk wink Alleen niet de waarheid. stare Zie er ook de humor niet van in. tja smaken verschillen. maar vertel wat is der aan de hand?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 8:49 am
Iemand legt woorden in de mond van mijn beste vriendin. Als zij het zelf zou zeggen zou het niet erg zijn, maar als een ander doet alsof zij dat heeft gezegd, is dat gewoon...... tja, vul zelf maar in. Ik moet van mezelf vandaag positief blijven denken, en daar horen negatieve woorden niet bij.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 9:07 am
kittyocean Iemand legt woorden in de mond van mijn beste vriendin. Als zij het zelf zou zeggen zou het niet erg zijn, maar als een ander doet alsof zij dat heeft gezegd, is dat gewoon...... tja, vul zelf maar in. Ik moet van mezelf vandaag positief blijven denken, en daar horen negatieve woorden niet bij. ja dat begrijp ik ne wel, sorry dan.. ik kan ook niet ruiken dat je slechte zin hebt en andere humor hebt..
maar ik vroeg wat er dan aan de hand was
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|