|
|
|
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 8:42 am
Det gör ingenting^^ Händer mej hela tiden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 12:14 pm
May Li Pippi Longstrump Tack May Li och Notime för donationerna!! Haha xd Exakt lika många blommor! Hur stora är oddsen på det egentligen! xd aa precis XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 7:01 am
Jag flyttar in på internatet helt och hållet ikväll. Åker hem till föräldrarna imorgon eftermiddag... (Fasen vad softa skoldagar jag har egentligen. Bara torsdag som jag går en hel dag.) whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 10:00 am
För att kunna illustrera den olidliga hettan som är i skolans ateljé, är en svettdroppe ett måste. Och med en "Magic Island Orb" är nog det närmaste man kan komma på gaia! Sen återstår resten av kroppen... Nåt som matchar svetten... Blått naturligtvis! Gärna med den penseln jag har i min inventory också! Därför vill jag ha den blåa outfiten! pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 2:40 pm
Hehe, den va rätt bra ^^,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 12:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 2:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 7:20 am
Verkligen *Brer ut sig och äter godis*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 4:26 pm
scream Max har ingen sallad i sina ultimate cheese hamburgare!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 8:25 pm
Återigen har pippi inte varit så aktiv.... men jag har inte glömt er!
Och som jag har sagt förut så får ni gärna säga vad ni vill ha för tävling!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 8:22 am
Miss Sweden of 83 Återigen har pippi inte varit så aktiv.... men jag har inte glömt er! Och som jag har sagt förut så får ni gärna säga vad ni vill ha för tävling! Vi vet inte vad vi vill ha för något tävling, eller iaf inte jag rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 10:29 am
Jag är rätt nöjd med de tävlingar som du redan listat :3 Men jag ska givetvis säga till ifall jag kommer på något smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 8:32 am
LostWithin scream Max har ingen sallad i sina ultimate cheese hamburgare! Eh, nej? Det ska det väl inte vara heller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 8:54 am
*Tittar in igen*
Varför sälja grejerna man inte använder, när man kan donera dom.. Okejdå, jag är bara lat XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|