|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 3:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 3:52 am
Aeris89, en mina ainakaan jaksa sarjaa, jossa ihmissuhteet ei ikina kehity mihinkaan. Vaikka mita tapahtuu, niin sen vaikutukset ei nay missaan. Yleensa yhdess koetut tapahtumat vaikuttaa ihmisten valisiin suhteisiin... Puhumattakaan siita, etta yleensa tarinat on syyta lopettaa jossain vaiheessa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2005 5:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2005 5:55 am
Eathlinn Aeris89, en mina ainakaan jaksa sarjaa, jossa ihmissuhteet ei ikina kehity mihinkaan. Vaikka mita tapahtuu, niin sen vaikutukset ei nay missaan. Yleensa yhdess koetut tapahtumat vaikuttaa ihmisten valisiin suhteisiin... Puhumattakaan siita, etta yleensa tarinat on syyta lopettaa jossain vaiheessa... no..niin..no sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2005 11:05 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2005 12:02 pm
Conan animea on ainakin kirjaimellisesti satoja jaksoja... gonk
Sarjan paattyminen on kerailijalle aina ihan kiva hetki... parikin hyvista keraamistani sarjoist apaattyy pian. Mm. Snow Drop ja Vampire Game.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2005 12:04 pm
Siis... vahamman kerattavaa ja myos saa tietaa miten siina tarinassa lopulta kavi 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 1:50 am
Eli ennustan, etta joskus kahdeksankymppisena laitan vapisevin kasin Inuyashan viimeisen osan kirjahyllyyn...
Ja sitten varmaan kuolen, enka voi nauttia asiasta kauhean pitkaan :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 7:53 am
Hehe XD! Itse en tunne Inuyashaa ollenkaan... olen tietty nahnyt mangoja kaupassa, mutta en sen enempaa... Conania olen pari kertaa katsonut telkasta, ranskaksi... ei mitenkaan omaa tyyliani ^.^ Mutta ihan kiva! Ranmaa olen kanssa nahnyt telkasta pari kertaa pienena, ja muistan etta tykkasin paljon <3
Itse tykkaan kamalasti Ai Yazawasta! Olen lukenut kaikki Gokinjot ja Paradise Kissit. Nana on viela menossa '3'! Ainakin minulle tuli kamala olo kuin Parakiss ja Gokinjo loppu O:! Loput olivat kivoja, mutta aina sita haluaisi jatkoa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 11:39 am
ParaKiss... heart Sit aon tullut jopa cosplayattua.
Ja Nanaa olen lukenut jonkin verran, Gokinjoa en ole oikein mistaan loytanyt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 11:08 am
Voij! Cosplay! Saisiko kuvia jostain? Vaikka PMän kautta~
Ai Yazawa on kylla niin mahtava >w<... Ranskasta ne kaikki loytyy helposti, haluaisin kuiteskin viela loytaa "Kagen no tsuki" mangan . .; heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 11:10 am
Liftrasir Eli ennustan, etta joskus kahdeksankymppisena laitan vapisevin kasin Inuyashan viimeisen osan kirjahyllyyn... Ja sitten varmaan kuolen, enka voi nauttia asiasta kauhean pitkaan :/ Luultavasti mulla on sama kohtalo... confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 11:12 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 1:42 pm
NEKOpsycho Voij! Cosplay! Saisiko kuvia jostain? Vaikka PMän kautta~
Ai Yazawa on kylla niin mahtava >w<... Ranskasta ne kaikki loytyy helposti, haluaisin kuiteskin viela loytaa "Kagen no tsuki" mangan . .; heart Mun irc-galleria sivullani on aika hyvin kuvia niista. Nikki on sama wink Jei! mun anime kalenterit tuli tanaan! Aivan upeita Bleach kuvia 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 7:25 am
itse hullaannuin Fruits Basket animesta mut lataan yhen pokkarin niin saan lukea millaista se on mangana domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|