|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 6:18 am
Rezzzi är det jag som ser konstigt eller är din hårfärg inte likadan på alla bilder *petar på ögat* den borde vara likadan....jag har inge minna av att jag färgat håret på ett tag O.o det kanske är pingvinerna som tog ifrån mig mitt minne när jag sov ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 6:30 am
Sonozaki-Chan monoo Sonozaki-Chan monoo InfectedMuffin ahahahah! xd Grym bild monoo! wink xd Girlpowerastic~~ heart Fast jag är sötare >.> stare eff off xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 7:43 am
monoo Sonozaki-Chan monoo Sonozaki-Chan monoo InfectedMuffin ahahahah! xd Grym bild monoo! wink xd Girlpowerastic~~ heart Fast jag är sötare >.> stare eff off xd Fu(cky)ou >___________________________<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 10:08 am
Sonozaki-Chan monoo Sonozaki-Chan Fast jag är sötare >.> stare eff off xd Fu(cky)ou >___________________________< s0d off you plonker whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 6:46 am
monoo Sonozaki-Chan monoo Sonozaki-Chan Fast jag är sötare >.> stare eff off xd Fu(cky)ou >___________________________< s0d off you plonker whee Men, fj0rt!zz!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 7:45 am
Sonozaki-Chan monoo Sonozaki-Chan monoo Sonozaki-Chan Fast jag är sötare >.> stare eff off xd Fu(cky)ou >___________________________< s0d off you plonker whee Men, fj0rt!zz! chav xp blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 9:46 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 9:48 am
Drobvirks Ny bild! 8D http://i96.photobucket.com/albums/l171/Drobvirks/2007-07-11011.jpg Men söt människa! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 10:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 10:24 am
C: Kul att se hur alla ser ut!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 3:10 pm
monoo Sonozaki-Chan monoo Sonozaki-Chan monoo Sonozaki-Chan Fast jag är sötare >.> stare eff off xd Fu(cky)ou >___________________________< s0d off you plonker whee Men, fj0rt!zz! chav xp blaugh ...Woo? XD a**å, du är en sånn där punkare xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 4:33 pm
Sonozaki-Chan monoo Sonozaki-Chan monoo Sonozaki-Chan Fu(cky)ou >___________________________< s0d off you plonker whee Men, fj0rt!zz! chav xp blaugh ...Woo? XD a**å, du är en sånn där punkare xd wahahaha nä, egentligen inte, men på tal om just fjorton, så var jag det då. Hade lila hår och allt, haha xd Så, det finns väl i blodet antar jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 4:37 pm
det här är sjukt roligt! ...prince liksom.... rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 14, 2007 1:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 14, 2007 6:57 pm
monoo det här är sjukt roligt!...prince liksom.... rofl *_* du fick ju med tuomas oxå
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|