|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 6:12 am
Deltae Aeris89 nytpa on tullut katsottua kaikki Elfen Lied jaksot domokun minusta viimenen jatko oli surullinen crying koko sarjakin oli hyva mutta nakuiluu oli liikaa sweatdrop Elfen Lied heart heart heart Rakastin (ja rakastan yha) koko sarjaa.. Sita paitsi se "nakuilu" on vaan taiteellinen seikka, ei siina mistaan hentaista sentaan ole kyse.. Vaan se nyt on vaan sellainen taiteellinen seikka mika omasta mielesta ainakin sopii sarjaan.. Tosin itsella meinasi tulla kyynel silmaan siina kohtauksessa missa ne pojat tappo sen koiran ja aiheutti kohtalokkaita takaumia Lucylle confused Edit: Sita paitsi sen lopun voi itse paatella niin monella tapaa, ettei se valttamatta ollu hirvean surullinen, itse ainakin pidin siita viimesestakin jaksosta. Tosin paras lopetus ikina sarjalle, oli anime sarjassa nimelta "Escaflowne", ainakin omasta mielesta.. Tavallaan surullinen, mutta hyva lopetus kuitenkin. siepa olet poika..joten etkohan tykkaa jos siina nyt paljasta naisen pintaa nakyy stare OHO!!!sattumaako vain kun pidat aivan samoista anime sarjoista ku mie domokun mutta se ainakin meinaa etta sulla on hyva maku 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 1:11 pm
AoiOnaga Itse dubbailin pari vuotta sitten Narutoa, ja siita tuli aivan loistava. :'D Pitaisi joskus etsia sekin...
Millainen tama Black Cat on? Itsea ei oikein mikaan uusi animesarja ole innostanut... (varsinkin uusi glass mask oli todellinen pettymys, ainakin eka jakso oli hirveaa mossoa D: ) Ehanaa, kohta saan kovalevyni toimimaan ja voin katsoa jalleen kaikki Niea7:n jaksot paivassa. heart whee Joo... koko vuonna ei oikein tullut uusia kiintoisia sarjoja, Nyt olen sentaan jaksnaut kiinnostua muutamasta. Otona Mai, Cluster Edge ja Jihongo HSoujo vaikuttavat kiinnostavilta. Paradise Kiss on hyva ja... jaa... olikohan muuta... Black Cat kertoo ainakin Chronos nimiseen jarjestoon kuuluvasta tappajasta, tavalliselta tallaajalta nayttavasta Sven nimisesta tyypista, jolla on pari assaa hihasta, ja muutamasta tytosta, jotka sotekutuu niiden kahden juoneen. Tahan asti Trainilla ja Svenilla on ollut yleensa aina vahan erilaiset tavoitteet samassa paikassa, ja/tai samana henkiloon liittyvissa tehtavissa. Mutta jaksossa 6 takana oleva juonikin on hiukan alkanut aueta. Nayttaisi miellyttavan mutkikkaalta. :3 Ja ei.. ei ollut hyva selitys... suositan ihan sarjan kattomista vaan... Se on vauhdikas ja siina on paljon hyvannakoisia naisia ja miehia. razz Ja juoni. Eika idiootteja hahmoja, ainakaan tahan asti, paitti pahikset tapaa olla aika rasittavia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 1:14 pm
Escaflowne on kiva sarja... Muistan vaan miten leffa loppuu, mutta en ole varma muistanko miten tv loppuu... gonk
Jossei ois miljoonaa sarjaa, joita en ole katsonut edes kerran, voisi kattoa Escan joskus uusiksi... Siita on jokunen vuosi kun nain sen... huonoina .rm tiedostoina viela...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 5:01 am
FF:Unlimited DVD 6...
*pyortyy* Joensuuhun asti sita ostamaan ja kotiin paastessa huomaan etta siina on halkeama gonk Saa nahda toimiiko... vai juoksenko hetipaikalla tuhatta ja sataa vaihtamaan sen? Uskotaanko kaupassa etta siina oli jo halkeama?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 2:50 am
Aeris89 siepa olet poika..joten etkohan tykkaa jos siina nyt paljasta naisen pintaa nakyy stare OHO!!!sattumaako vain kun pidat aivan samoista anime sarjoista ku mie domokun mutta se ainakin meinaa etta sulla on hyva maku 3nodding Hihi, no totuus on et katsoin sen koko sarjan saman tyton kanssa, kun oli tullut meille viikon lopuksi asumaan.. ja hankin piti sarjasta kovasti, mut enpa tieda.. Ihmiset on vaan niin erillaisia.. Mut tjoo hyva maku mulla? No en kai ma huonojakaan sarjoja halua kattoa biggrin No ei, oikeesti mun suosikki genre on ehottomasti Romance/Comedy Animet... kuten esim Love hina heart Love all the way!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 2:58 am
Mut joo viime aikoina oon kattonu koko Full Metal Panic!:n alusta loppuun, myos Fumoffu ja Second Raid... Niin tuli sitten kans otettua yks Screenshottikin xp Et mitas on ihmiset mielta tasta kuvasta?  On muuten itsella taustakuvana atm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 5:51 am
*huok* DVD pyori halkeamista huolimatta sweatdrop
Nyt pitaisi taas keksia jotain uutta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 10:02 am
Hmm mietin vaan, et pitaisko teha poll ihmisten suosikki anime genreista, mut niita genreja on vaan niin paljon et tulis aika pitka... mut pitaisko mun teha poll vaan kaikista yleisimmista genreista? Esim Draama, Comedy etc..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 12:38 pm
Tai sitten laittaa se perinteinen "Joku muu, mika?" -vaihtoehto.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 1:57 pm
Liftrasir Tai sitten laittaa se perinteinen "Joku muu, mika?" -vaihtoehto. Haha, en tue sellasta razz Kattoo nyt millasen teen, mut teen sen huomenissa.. Nyt kattomaan Full Metal Panic! Second Raid loppuun, kun asken tuli katottua teeveesta Catch me if you can.. smile Oli hyva leffa, enka ollu ennen nahny
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 11:44 pm
Luokittelu Poll? Tulee kylla sitten vaikeus miun siihen vastata, silla tykkaan niin monesta erityylista.. Ja sitten kun ei oikein aina valttamatta tieda mihin jokin kuuluu.. Joten.. sweatdrop
*tahtoo Cat Returns DVDn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 7:17 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 10:39 pm
Kissojen valtakuntaa tarkoitan juu. Ja kun omistaa sen DVD:na, niin siina on myos alkuperaiset aanet, joten ei tarvitse suomidubbia kuunnella.
Ghiblin elokuvista Totoro on heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 3:51 am
tuo Fruits Basket on erittain seko?! rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 12:46 pm
Ma taas en niinkaan jaksa noita vanhoja Ghibli leffoja.
Mutta nama uudet, Kissojen valtakuntaa lukuunottamatta, ovat olleet oikein kovasti mieleeni.
Nyt pitaa ihan Nausicaasta lahtea kysymaan, etta onko se todella Ghibli leffa? Eikos samoihin aikoihin ilmestynyt Laputa ollut. Vai mitenkahan pain se meni... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|