Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 16 17 18 19 20 21 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

ButtonFly

PostPosted: Tue May 17, 2005 10:46 am

On my mind: Heb een geweldige dag gehad op school! We hadden excursie, we gingen naar slot Loevesteijn (Saai stare ) en daarna naar Sportcentrum Pentagon in Dordrecht. Daar gingen we muurklimmen, skiën en squashen. Ik heb eigenlijk alleen maar aan de muur gehangen xp , ik moest en zou het dak raken (Niet dat het is gelukt xd )
PostPosted: Tue May 17, 2005 11:32 am

ButtonFly
On my mind: Heb een geweldige dag gehad op school! We hadden excursie, we gingen naar slot Loevesteijn (Saai stare ) en daarna naar Sportcentrum Pentagon in Dordrecht. Daar gingen we muurklimmen, skiën en squashen. Ik heb eigenlijk alleen maar aan de muur gehangen xp , ik moest en zou het dak raken (Niet dat het is gelukt xd )
jammer sweatdrop kwam je wel hoog? biggrin

number_17

Cassidy92

PostPosted: Tue May 17, 2005 1:08 pm

ik haat sportdagen maar ik mag met de volgende niet mee doen dat is ook saai stare
PostPosted: Tue May 17, 2005 1:16 pm

donderdag ebk watersport dag whee
moeten we kajakken , windsurfe, rescue gedoe doen en nog iets

MizzGwGirl

ButtonFly

PostPosted: Tue May 17, 2005 1:30 pm

number_17
ButtonFly
jammer sweatdrop kwam je wel hoog? biggrin
Eheh, nee. Was een muur van 14/15 meter, ik was iedere keer net halverwege, heb ik natuurlijk weer de verkeerde weg genomen, hang ik daar, zonder zo'n ding om beet te pakken. En op het laatst waren m'n armen zo moe, ik gleed er zo vanaf xp
PostPosted: Tue May 17, 2005 10:18 pm

het is vroeg enik moet natuurlijk nog snel een stukje van m'n werkstuk maken moet um vandaag inleveren sweatdrop

Cassidy92

Ice-kit

PostPosted: Wed May 18, 2005 7:26 am

lovely_little_angel
het is vroeg enik moet natuurlijk nog snel een stukje van m'n werkstuk maken moet um vandaag inleveren sweatdrop

I hopo dat het goed geluk tis surprised

Ik kom nu pas ff kijkne. Maar ik ben ziek en blijf datnog een poosje ga dus zo weer van I-net af en plat. Ik baal als een stekker..dat i sop mn mind.
PostPosted: Wed May 18, 2005 8:45 am

bump "_"

lightblue-aye

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed May 18, 2005 10:21 am

dat ik een beetje te vol zit van het eten
PostPosted: Wed May 18, 2005 10:22 am

Ice-kit
lovely_little_angel

I hopo dat het goed geluk tis surprised

Ik kom nu pas ff kijkne. Maar ik ben ziek en blijf datnog een poosje ga dus zo weer van I-net af en plat. Ik baal als een stekker..dat i sop mn mind.

Aaah... sad Wordt maar snel weer beter zodat je weer k**t internetten biggrin

Jenske

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed May 18, 2005 10:28 am

EN! Ik weet niet of jullie gehoord hebben van die landelijke schrijf wedstrijd voor nederlands of godsdienst voor VWO en havo (geloo fik)
maargoed. Bij ons bij godsdienst moesten we een opstel schrijven voor een cijfer (duh!) en de twee beste schrijfopdrachten uit elke klas zouden opgestuurd worden naar een landelijk instituut ofzo (ik weet het fijne er niet van, maarjah)
Naja ik had dus een dikke 8.3 voor mijn opstel en ik had gewoon het aller hoogste cijfer van de klas (wat nog maar 2 keer eerder is gebeurt) dus mijne wordt lekker naar die wedstrijd opgestuurd *juicht!*
erg boeiend ha ><
PostPosted: Wed May 18, 2005 10:29 am

kiek
EN! Ik weet niet of jullie gehoord hebben van die landelijke schrijf wedstrijd voor nederlands of godsdienst voor VWO en havo (geloo fik)
maargoed. Bij ons bij godsdienst moesten we een opstel schrijven voor een cijfer (duh!) en de twee beste schrijfopdrachten uit elke klas zouden opgestuurd worden naar een landelijk instituut ofzo (ik weet het fijne er niet van, maarjah)
Naja ik had dus een dikke 8.3 voor mijn opstel en ik had gewoon het aller hoogste cijfer van de klas (wat nog maar 2 keer eerder is gebeurt) dus mijne wordt lekker naar die wedstrijd opgestuurd *juicht!*
erg boeiend ha ><

Gefeliciteerd! Is toch leuk? Ook leuk om te vertellen toch?

Jenske

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed May 18, 2005 10:49 am

Jenske
kiek
erg boeiend ha ><

Gefeliciteerd! Is toch leuk? Ook leuk om te vertellen toch?

Ik hoop het maar ^_^
PostPosted: Wed May 18, 2005 10:50 am

kiek
erg boeiend ha ><

Hey, hartstikke gefeliciteerd! 3nodding

Ik heb hoofdpijn xd Zal wel van het leren komen. Examens beginnen maandag.... gonk

Uumie-chan

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed May 18, 2005 10:52 am

Uumie-chan
kiek
erg boeiend ha ><

Hey, hartstikke gefeliciteerd! 3nodding

Ik heb hoofdpijn xd Zal wel van het leren komen. Examens beginnen maandag.... gonk

suc7! En wel 7s en 8e score ha wink
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 16 17 18 19 20 21 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games