|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2006 6:50 am
LoNsDaLe Weet iemand welke goedkope spulle op de marktplaats snel in waarde stijgen? Want ik moet veel gold verdienen voor me quest. Ik heb 10k en heb nu zelf g9 laptop die denk ik wel in waarde zal stijgen Persoonlijk denk ik dat de scarf meer in waarde zal rijzen, maar goed, als je alles maar lang genoeg vast houdt stijgt bijna alles wel in waarde XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2006 10:01 am
ik heb een white ink in mijn winkeltje, je mag die ook altijd gaan kopen als jullie willen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 26, 2006 5:27 am
Oranjekorfbalpizza! Te koop: Volgende items. Doe een bod zou ik zeggen. ^^ Ook te ruilen, maar alleen tegen Wooden Trunks XD Weet jij waar die starfield wall tiles ongeveer voor gaan? er stond er een op de marketplace voor 40000g O_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 27, 2006 11:40 pm
Darlaa Oranjekorfbalpizza! Te koop: Volgende items. Doe een bod zou ik zeggen. ^^ Ook te ruilen, maar alleen tegen Wooden Trunks XD Weet jij waar die starfield wall tiles ongeveer voor gaan? er stond er een op de marketplace voor 40000g O_O Jammer genoeg heb ik er geen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 12:14 am
kittyocean Het spijt me Darlaa sad - Nog steeds een paar boxjes van de festiviteiten van het laatste jaar te koop! Staan uitstekend in je huisje =P Mijn brillen heb ik allemaal al verkocht XD Veel meer zou ik er toch waarschijnlijk niet voor krijgen XD heb jij nog alle boxen van hallow een en christmas zoja wat vraag je voor ze allemaal ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 12:14 pm
XDmaster4 kittyocean Het spijt me Darlaa sad - Nog steeds een paar boxjes van de festiviteiten van het laatste jaar te koop! Staan uitstekend in je huisje =P Mijn brillen heb ik allemaal al verkocht XD Veel meer zou ik er toch waarschijnlijk niet voor krijgen XD heb jij nog alle boxen van hallow een en christmas zoja wat vraag je voor ze allemaal ??
Dit is het enige wat ik nog heb. Voor de Santa Box vraag ik minimaal 1k, en de ElfTech set verkoop ik enkel als set zijnde, en voor een aannemelijk bod.
|
 |
 |
|
|

kittyocean Captain
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 12:34 pm
kittyocean XDmaster4 kittyocean Het spijt me Darlaa sad - Nog steeds een paar boxjes van de festiviteiten van het laatste jaar te koop! Staan uitstekend in je huisje =P Mijn brillen heb ik allemaal al verkocht XD Veel meer zou ik er toch waarschijnlijk niet voor krijgen XD heb jij nog alle boxen van hallow een en christmas zoja wat vraag je voor ze allemaal ?? Dit is het enige wat ik nog heb. Voor de Santa Box vraag ik minimaal 1k, en de ElfTech set verkoop ik enkel als set zijnde, en voor een aannemelijk bod. ik denk er nog over na : 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 01, 2006 11:52 am
Iemand een brown magical giftbox?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 01, 2006 3:33 pm
kittyocean LoNsDaLe Weet iemand welke goedkope spulle op de marktplaats snel in waarde stijgen? Want ik moet veel gold verdienen voor me quest. Ik heb 10k en heb nu zelf g9 laptop die denk ik wel in waarde zal stijgen Persoonlijk denk ik dat de scarf meer in waarde zal rijzen, maar goed, als je alles maar lang genoeg vast houdt stijgt bijna alles wel in waarde XD ze worden ongeveer even duur denk ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 02, 2006 1:37 pm
Darlaa Iemand een brown magical giftbox? Niemand echt niet? 2400g?
|
 |
 |
|
|

Darlaa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 02, 2006 11:23 pm
Darlaa Darlaa Iemand een brown magical giftbox? Niemand echt niet? 2400g? als ik geld over had zou ik het mischien wel kopen maar ik wil deze maand ook 2sealeds en aangezien dat ik niet zoveel post ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 4:27 am
Heeft iemand nog wat zakjes f bait over die die toch nog niet gebruikt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 8:50 am
Darlaa Heeft iemand nog wat zakjes f bait over die die toch nog niet gebruikt? 11X, maar die kan je toch niet traden? Van mij mag je ze hebben...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 9:06 am
kittyocean XDmaster4 kittyocean Het spijt me Darlaa sad - Nog steeds een paar boxjes van de festiviteiten van het laatste jaar te koop! Staan uitstekend in je huisje =P Mijn brillen heb ik allemaal al verkocht XD Veel meer zou ik er toch waarschijnlijk niet voor krijgen XD heb jij nog alle boxen van hallow een en christmas zoja wat vraag je voor ze allemaal ?? Dit is het enige wat ik nog heb. Voor de Santa Box vraag ik minimaal 1k, en de ElfTech set verkoop ik enkel als set zijnde, en voor een aannemelijk bod. ik heb geloof ik alle boxen nog ongeveer 3 van allemaal =3 als je wat wil hebben hoor ik het wel ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 9:45 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa Heeft iemand nog wat zakjes f bait over die die toch nog niet gebruikt? 11X, maar die kan je toch niet traden? Van mij mag je ze hebben... Met highest bid op de marktplaats, maar het is niet waterdicht sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|