|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 5:50 am
Liftrasir Kävin eilen katsomassa Karibian Hörhöt kakkosen, eikä siinä ollut oikein muuta hyvää kuin Jack Sparrow. Ei kun siis KAPTEENI Jack Sparrow. Kuten ninja sanoo: ask a ninja "There's too many pirates!! And the only thing there's more than pirates, is plotlines! If you're a dog, you get a plotline, if you're a ship, you DEFINETLY get a plot line. Even if you're a bodypart, like an eye, you get a plotline. They don't even end them. They think about it, but then they keep adding a new plotline. Even the last line in the movie is a new plotline!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 10:42 am
Oi, onko taalla pitkaankin jo ollut tallainen ketju?
Hmm. Taytyypa ihan funtsia hetki. No, toissapaivana katsoin Scary Movie 4:n ja viihdyttavyydestaan huolimatta taytyy sanoa etta se on niista kaikista tahan mennessa huonoin. Saw-kohtaukset olivat hupaisimpia, koska Saw-elokuvat edustavat minulle sellaista genrea joille harvemmin tulee hekoteltua. (Vaikka ne kauheudessaan ovatkin minusta hyvia elokuvia).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 10:48 pm
Nyt puhun teille ilmiöstä nimeltä Miami Vice elokuva.
Itse en ole sitä nähnyt paristakin syystä. 1) se on vasta tullut ja 2) se on mielestäni osittain sarjan häpäisy. En tiedä, onko siinä päähenkilöitten nimet Ricardo Tubbs ja Sonny Crockett, mutta jos on, niin se meinaa sitä että se elokuva pitää polttaa pois päiviltä. Tubbs ja Crockett kun eivät ole mitään James Bond hahmoja jotka elävät ikuisesti nuortumatta pätkääkään.
Tosin jos siinä on olevinaan jotkut muut, niin sitten mie voin antaa sille siunaukseni. Pitäis varmaan käyä kattomassa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 9:40 am
Näin viikonloppuna Canal+:lta pari elokuvaa, vuodelta 1996 Trainspotting ja vuodelta 2004 Stage Beauty. Molemmista tykkäsin ihan hirveänä, Trainspottingin tahdon lukea kirjana (ja kirjakaupat kertoivat ettei saatavilla) ja SB:n tilasin äsken. P; Viikon päästä katson taas uudestaan ja uudestaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 2:29 am
Eilen katsottiin kimpassa Teemalta Takashi Miiken elokuva, Katakuri-ke no kōfuku.
...jokaisen reaktio: FTW!? Alku oli ihan lupaava, ne vahanuket olivat yleensäkin parhaita. Musikaalit eivät ole koskaan iskeneet, ja huonosti laulavat japanilaiset + MELKEIN toimivat suomitekstit eivät parantaneet ollenkaan. Joten... ei siinä ollutkaan muuta hyvää kuin alku. Yksi Miike -fani kertoi että kyseessä olisi kauhumusikaali ja siinä olisi zombeja, mutta... ne zombiet olivat aika suuri turn off.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 11:12 am
Onx kukaan menossa kattomaan Jadesoturia? Ainakin muhun trailerit ja mainokset on tehneet vaikutuksen ja on pakko päästä katsomaan se. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 6:25 am
Katsoin tuossa tiistaina Vieraalla Maalla. Nauroin mrgreen yllättävän hyvä suomalaiseksi elokuvaksi.
Ja juu, Jadesoturin vois käydä kattomassa, minuunkin on nuo mainokset purreet blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 8:34 am
Carmen LaVihta Onx kukaan menossa kattomaan Jadesoturia? Ainakin muhun trailerit ja mainokset on tehneet vaikutuksen ja on pakko päästä katsomaan se. heart Minua arvelluttaa suuresti idea kiinalaisen mytologian ja kalevalan yhistämisestä... eikä se mainosten ja reilerien perusteella tarjoa juuri mitään. Jos suomi on tolla menossa oskarin metsästykseen, niin toivottavasti ei voita, sillä se on selvä yritys ratsastaa kiinalaisten kung-fu leffojen mukana kuuluisuuteen. neutral Tosin olen valmis pyörtämään mielipiteitäni tarvittaessa jos sen satun näkemään joskus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 4:15 am
Nyt voin taas yhden elokuvan lisää nähneenä sanoa suoraan, että Silent Hill on hyvä elokuva. Hieman kyllä luultavasti jäi hämärään, sillä en ole koskaan edes pelannut niitä pelejä itse. Olen toki nähnyt kun kaveri pelaa, mutta en itse ole kokeillut.
Tosin anywho, leffa on jeesh, vaikkei pelejä olisi pelannutkaan. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 8:06 am
Katoin tossa yks päivä Date Movien kun sen olin ilmeisesti joskus ladannut koneelle(?) TODELLA HUONO! Yritin nauraa niille vitseille mutta ne oli vaan kertakaikkiaan surkeita, tyhmiä, alentavia, huonoja ylipäätään. En ole mikään tiukkapipo mutta Scary Moviet ja sellaset ei vaan pure muhun.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 8:33 am
Onko kukaan käynyt sitä Boratin leffaa kattomassa?Mielipiteitä?Kannattaako sitä mennä katsomaan? cheese_whine
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:28 am
Carmen LaVihta Onko kukaan käynyt sitä Boratin leffaa kattomassa?Mielipiteitä?Kannattaako sitä mennä katsomaan? cheese_whine Se näyttää lievästi sanottuna huonolta ja perin mauttomalta ääliöhuumorilta, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Minun mielipiteeni siis pohjautuu pelkästään traileriin, muuhun mainontaan ja muiden mielipiteisiin. Ainakin se on ollut otsikoissa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:11 am
Ainoka Carmen LaVihta Onko kukaan käynyt sitä Boratin leffaa kattomassa?Mielipiteitä?Kannattaako sitä mennä katsomaan? cheese_whine Se näyttää lievästi sanottuna huonolta ja perin mauttomalta ääliöhuumorilta, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Minun mielipiteeni siis pohjautuu pelkästään traileriin, muuhun mainontaan ja muiden mielipiteisiin. Ainakin se on ollut otsikoissa. Ääliöhuumori myy,mikäli on jenkkilän leffalistoihin luottamista. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:40 am
No nyt on pakko mainita Hitchcockin Linnut. (Vaikka onkin tosi vanha, joo.) Katsottiin se tuossa viikko sitten nauhalta .. 8D Minua vaan jostain syystä nauratti koko leffa. .3.
Mutta minkäs sille mahtaa. gonk Nauratteko usein kauhuleffoille? =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 11:14 pm
Trainspotting on aivan huippu! Oon sekä nähnyt elokuvan, että lukenut kirjan.
Borat... en ole nähnyt, mutta uskoisin että jos Borat-hahmon huumorista tykkää niin leffa on ihan must katsottava. Itse en nimittäisi sitä kyllä ääliöhuumoriksi. ^^;;
Näinpä tuossa youtubessa trailerin: Another Gay Movie. X_X Kuolema!! Ihan kuin kaikki American Piet, Scary moviet, ym aivan hirveänkamalanärsyttävät teinikakkapissahuumorielokuvat eivät olisi tarpeeksi, vaan nyt sellainen piti sitten vääntää homostereotypioista. (vrt. myös elokuvaan Not Another Teen Movie, joka oli 'hitti' tuossa pari vuotta takaperin) No, jos edelliset nauratti, menkää katsomaan. Mua alko lähinnä itkettämään trailerin aikana.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|