|
|
|
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 4:56 am
Darlaa Gister was ik hier trouwens twee maanden op gaia!! 4laugh heart ^_^ Ik ben er vandaag voor een maand.. smile naja en twee weken ofzo onactief... maargoed wink gefeliciteerd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 26, 2005 5:09 am
kiek Darlaa Gister was ik hier trouwens twee maanden op gaia!! 4laugh heart ^_^ Ik ben er vandaag voor een maand.. smile naja en twee weken ofzo onactief... maargoed wink gefeliciteerd! Thankyou, wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 9:24 am
en nu is het stil, olee
en ik ga vanavond naar fame, olee
s'avonds op school, olee olee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 9:30 am
kiek en nu is het stil, olee en ik ga vanavond naar fame, olee s'avonds op school, olee olee Ik wil ook! Hab net vanmiddag nog fame gekeken! Kan ik niet mee?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 11:10 am
Saaie dag vandaag.. Heel erg saai zelfs.. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 1:33 pm
Rach-L kiek en nu is het stil, olee en ik ga vanavond naar fame, olee s'avonds op school, olee olee Ik wil ook! Hab net vanmiddag nog fame gekeken! Kan ik niet mee? Jep je kan me, morgen is er nog een voorstelling ^_^ het was zoooo gaaf! Ik wist helemaal niet dat de mensen van mun school dat konden.... en dat zingen ... oeh.. kep er nog kippenvel van.. smile het was echt heel gaaf! al zat er wel een valse trompet tussen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 2:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 7:19 am
Volgens mij gaat de Guild zo snel.... ik kan het niet meer bijhouden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 7:23 am
kittyocean Volgens mij gaat de Guild zo snel.... ik kan het niet meer bijhouden XD dan doe je dat niet razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 7:36 am
kiek kittyocean Volgens mij gaat de Guild zo snel.... ik kan het niet meer bijhouden XD dan doe je dat niet razz Ja, maar ik ben de beheerder XD Ik moet wel XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 10:15 am
Ik voel een hele zware depressie komen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 10:37 am
ButtonFly Ik voel een hele zware depressie komen... Waarom dat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 10:55 am
Jenske ButtonFly Ik voel een hele zware depressie komen... Waarom dat? Gaat kut op school, ruzie met m'n ouders...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 11:07 am
ButtonFly Jenske ButtonFly Ik voel een hele zware depressie komen... Waarom dat? Gaat kut op school, ruzie met m'n ouders... probeer dan wel voorzichtig te zijn smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 11:08 am
kiek ButtonFly Jenske ButtonFly Ik voel een hele zware depressie komen... Waarom dat? Gaat kut op school, ruzie met m'n ouders... probeer dan wel voorzichtig te zijn smile Met wat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|