|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:58 pm
ButtonFly Ik weet dat er nogal wat mensen zijn die het niet erg op prijs stellen dat ik niet zo vaak online ben, het is niet altijd dat ik niet online ben, het is meer dat ik wat nieuwe berichten in de topics lees en dan niks heb te zeggen. Nu mijn mening: Het is wel handig, als er nu iets algemeens word gevraagd aan de mods kun je niet de berichten van de andere mods lezen, tenzij die je worden toegestuurd. Ik zeg ja. ik had het eigelijk nog niet zo zeer over jou. je praat misschien weinig, maar dat doe ik ook. maar je post wel dergelijk (soms zelfs hele lange posts).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:00 pm
number_17 ButtonFly Ik weet dat er nogal wat mensen zijn die het niet erg op prijs stellen dat ik niet zo vaak online ben, het is niet altijd dat ik niet online ben, het is meer dat ik wat nieuwe berichten in de topics lees en dan niks heb te zeggen. Nu mijn mening: Het is wel handig, als er nu iets algemeens word gevraagd aan de mods kun je niet de berichten van de andere mods lezen, tenzij die je worden toegestuurd. Ik zeg ja. ik had het eigelijk nog niet zo zeer over jou. je praat misschien weinig, maar dat doe ik ook. maar je post wel dergelijk (soms zelfs hele lange posts).Jij praat meer dan ik, en een lange post heb ik tijden al niet gehad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:02 pm
Eastvane number_17 Eastvane nou is t mij ook behoorlijk opgevallen dat er een aantal mods nooit online zijn wat mij ook nogal slecht lijkt :S... dus mischien minder/andere mods en dan kan je mischien idd zoiets doen begin idd t nut er wel invan te zien. laten we daar maar niet over beginnen, gevoelig onderwerp.. heb het al vaker aangeschoven sweatdrop
somige mods komen idd maar 1 keer in de maand, als het niet meer is.het is mischien een gevoelig onderwerp maar moet zeker wel bespreekbaar zijn. Ik heb ook een beetje het gevoel dat het overal niet echt gemoderate word ( ja sorry ok een paar plekken mischien en de plekken waar kitty aanwezig is want die is echt actief ) ik kan je zeggen dat somoge mods. met name darlaa zankou en ik toch echt wel het 1 en andere doen hoor. alleen valt dat niet altijd op. het is ook dat er niet veel te doen is, en dat kitty de oppermachtige is, alles moet via haar. maar ik begrijp je standpunt goed. zo ziet het er idd soms uit.
en aanspreekbaar.. leg jij maar is uit aan kitty dat bv de vice captain niet actief is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:03 pm
ButtonFly number_17 ButtonFly Ik weet dat er nogal wat mensen zijn die het niet erg op prijs stellen dat ik niet zo vaak online ben, het is niet altijd dat ik niet online ben, het is meer dat ik wat nieuwe berichten in de topics lees en dan niks heb te zeggen. Nu mijn mening: Het is wel handig, als er nu iets algemeens word gevraagd aan de mods kun je niet de berichten van de andere mods lezen, tenzij die je worden toegestuurd. Ik zeg ja. ik had het eigelijk nog niet zo zeer over jou. je praat misschien weinig, maar dat doe ik ook. maar je post wel dergelijk (soms zelfs hele lange posts).Jij praat meer dan ik, en een lange post heb ik tijden al niet gehad. je geklaag over leraren wink en ja ik post misschien meer, maar dat zegt niet dat jij te weinig post wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:07 pm
number_17 Eastvane number_17 Eastvane nou is t mij ook behoorlijk opgevallen dat er een aantal mods nooit online zijn wat mij ook nogal slecht lijkt :S... dus mischien minder/andere mods en dan kan je mischien idd zoiets doen begin idd t nut er wel invan te zien. laten we daar maar niet over beginnen, gevoelig onderwerp.. heb het al vaker aangeschoven sweatdrop
somige mods komen idd maar 1 keer in de maand, als het niet meer is.het is mischien een gevoelig onderwerp maar moet zeker wel bespreekbaar zijn. Ik heb ook een beetje het gevoel dat het overal niet echt gemoderate word ( ja sorry ok een paar plekken mischien en de plekken waar kitty aanwezig is want die is echt actief ) ik kan je zeggen dat somoge mods. met name darlaa zankou en ik toch echt wel het 1 en andere doen hoor. alleen valt dat niet altijd op. het is ook dat er niet veel te doen is, en dat kitty de oppermachtige is, alles moet via haar. maar ik begrijp je standpunt goed. zo ziet het er idd soms uit.
en aanspreekbaar.. leg jij maar is uit aan kitty dat bv de vice captain niet actief is. •♥• wir haben kein vicecaptain.
kitty heeft het (nog) niet gedaan met name ook omdat jij ertegen was en de andere mods ook vinden dat ze miss niet actief genoeg is, al vond ik haar voor kitty vertrouwensgewijs ook de beste kandidaat. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:09 pm
volgens vertrouwen misschien wel. gaya is een betere vind ik dan nog altijd.
een inactive vice is niet nodig vind ik.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:09 pm
buttonfly, het was meer zo van wie de schoen past trekt hem aan... ik was niet van plan om namen te noemen. kortom bedoelde jou dus niet specifiek ofzo. en ik hoop ook niet dat men mij verkeerd begrijpt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:12 pm
number_17 volgens vertrouwen misschien wel. gaya is een betere vind ik dan nog altijd.
een inactive vice is niet nodig vind ik. •♥• hmm, dat is misschien wel een goed idee, maar dat is vijf keer meer risico dan het benoemen van een persoon xD maar kwa gelijkheid vind ik het wel mooi. 3nodding •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:13 pm
Darlaa number_17 volgens vertrouwen misschien wel. gaya is een betere vind ik dan nog altijd.
een inactive vice is niet nodig vind ik. •♥• hmm, dat is misschien wel een goed idee, maar dat is vijf keer meer risico dan het benoemen van een persoon xD maar kwa gelijkheid vind ik het wel mooi. 3nodding •♥• iemand die niet word vertrouwd word geen mod toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:14 pm
number_17 Darlaa number_17 volgens vertrouwen misschien wel. gaya is een betere vind ik dan nog altijd.
een inactive vice is niet nodig vind ik. •♥• hmm, dat is misschien wel een goed idee, maar dat is vijf keer meer risico dan het benoemen van een persoon xD maar kwa gelijkheid vind ik het wel mooi. 3nodding •♥• iemand die niet word vertrouwd word geen mod toch? •♥• nee maar het ligt toch wat anders •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:18 pm
Darlaa number_17 Darlaa number_17 volgens vertrouwen misschien wel. gaya is een betere vind ik dan nog altijd.
een inactive vice is niet nodig vind ik. •♥• hmm, dat is misschien wel een goed idee, maar dat is vijf keer meer risico dan het benoemen van een persoon xD maar kwa gelijkheid vind ik het wel mooi. 3nodding •♥• iemand die niet word vertrouwd word geen mod toch? •♥• nee maar het ligt toch wat anders •♥• valt wel mee. een vice kan niet zo heel veel meer eigelijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:19 pm
number_17 Darlaa number_17 Darlaa number_17 volgens vertrouwen misschien wel. gaya is een betere vind ik dan nog altijd.
een inactive vice is niet nodig vind ik. •♥• hmm, dat is misschien wel een goed idee, maar dat is vijf keer meer risico dan het benoemen van een persoon xD maar kwa gelijkheid vind ik het wel mooi. 3nodding •♥• iemand die niet word vertrouwd word geen mod toch? •♥• nee maar het ligt toch wat anders •♥• valt wel mee. een vice kan niet zo heel veel meer eigelijk. •♥• De captain uit de guild gooien xD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:20 pm
HAHAHAHAHAAHAH ROFL dat is wel heel erg als dat gebeurd XD...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:21 pm
Ik bedoelde ook niet dat ik het allemaal persoonlijk opvatte, hoor, wilde gewoon even wat uitleggen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:21 pm
Darlaa number_17 Darlaa number_17 Darlaa number_17 volgens vertrouwen misschien wel. gaya is een betere vind ik dan nog altijd.
een inactive vice is niet nodig vind ik. •♥• hmm, dat is misschien wel een goed idee, maar dat is vijf keer meer risico dan het benoemen van een persoon xD maar kwa gelijkheid vind ik het wel mooi. 3nodding •♥• iemand die niet word vertrouwd word geen mod toch? •♥• nee maar het ligt toch wat anders •♥• valt wel mee. een vice kan niet zo heel veel meer eigelijk. •♥• De captain uit de guild gooien xD •♥• dat zou niemand doen.. en een de mods zijn wel te vertouwen hoor. als we echt kwaad zijn kunnen we alle topics verwijderen en alle leden verbannen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|