Zou jij naar een meeting willen? |
Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 9:44 am
Oranjekorfbalpizza! Hmm, die weet ik wel te vinden wink Naja... met een beetje geluk xD Tijd komt mij wel uit, maar als er te weinig mensen gaan die ik ken dan heb ik misschien geen intresse meer... : / mij ken je (hopelijk nog) en gaan heb ik wel zin in moet alleen kijken of het kan enzo en moet ff bijgesproken worden over de plannen aangezien ik meer dan een half jaar niet op gaia ben geweest sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 9:49 am
Tot nu toe zijn jij en ik de enige die echt willen OKP. En Lady Nymphe die zou willen =S Als het zo door gaat, moeten we het maar afblazen crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 9:56 am
•♥• Ik wil ook wel.. eigenlijk. Alleen kan ik het niet zo zeggen omdat het toch altijd wel spannend blijft dat soort dingen, begrijp je.
Daarbij ligt het er ook aan, waar het is en wie er mee gaan. En de datum natuurlijk want mijn volgende vrije dag is met kerst ^_^; ... ook op zich wel gezellig XD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 9:59 am
True, maar ik heb ooit 1 meeting gehouden waar ongeveer 20 mensen zouden komen, en er kwamen er maar 4. Ik en 3 zussen. Dus ik wil zoiets wel enigszins wat zekerder weten enzo dan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 11:08 am
kittyocean True, maar ik heb ooit 1 meeting gehouden waar ongeveer 20 mensen zouden komen, en er kwamen er maar 4. Ik en 3 zussen. Dus ik wil zoiets wel enigszins wat zekerder weten enzo dan XD ik heb meerdere meetings gehad ook met gaia mensen 1 maarja van de 10 tot 15 die zouden komen waren ik siyi en aart er sweatdrop en dat was de tijd dat de meeste van de oude adpe clan mij niet mochten (waarschijnlijk doen ze dat nu nog)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 11:34 am
LadyNymphe kittyocean True, maar ik heb ooit 1 meeting gehouden waar ongeveer 20 mensen zouden komen, en er kwamen er maar 4. Ik en 3 zussen. Dus ik wil zoiets wel enigszins wat zekerder weten enzo dan XD ik heb meerdere meetings gehad ook met gaia mensen 1 maarja van de 10 tot 15 die zouden komen waren ik siyi en aart er sweatdrop en dat was de tijd dat de meeste van de oude adpe clan mij niet mochten (waarschijnlijk doen ze dat nu nog) ondanks het begin wat gewoon n foutje is mag ik je wel hoor smile ik kom mischien niet op de meeting ( te onzeker enz) maar ik vind t wel gezellig als je post smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 12:10 pm
Eastvane LadyNymphe kittyocean True, maar ik heb ooit 1 meeting gehouden waar ongeveer 20 mensen zouden komen, en er kwamen er maar 4. Ik en 3 zussen. Dus ik wil zoiets wel enigszins wat zekerder weten enzo dan XD ik heb meerdere meetings gehad ook met gaia mensen 1 maarja van de 10 tot 15 die zouden komen waren ik siyi en aart er sweatdrop en dat was de tijd dat de meeste van de oude adpe clan mij niet mochten (waarschijnlijk doen ze dat nu nog) ondanks het begin wat gewoon n foutje is mag ik je wel hoor smile ik kom mischien niet op de meeting ( te onzeker enz) maar ik vind t wel gezellig als je post smile . een meeting helpt je er juist van af ik ben ook onzeker mijn zelfbeeld is 0 en toch ga ik naar meetings aart is er achter gekomen dat ik niet ben wat iedereen zij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 12:14 pm
LadyNymphe Eastvane LadyNymphe kittyocean True, maar ik heb ooit 1 meeting gehouden waar ongeveer 20 mensen zouden komen, en er kwamen er maar 4. Ik en 3 zussen. Dus ik wil zoiets wel enigszins wat zekerder weten enzo dan XD ik heb meerdere meetings gehad ook met gaia mensen 1 maarja van de 10 tot 15 die zouden komen waren ik siyi en aart er sweatdrop en dat was de tijd dat de meeste van de oude adpe clan mij niet mochten (waarschijnlijk doen ze dat nu nog) ondanks het begin wat gewoon n foutje is mag ik je wel hoor smile ik kom mischien niet op de meeting ( te onzeker enz) maar ik vind t wel gezellig als je post smile . een meeting helpt je er juist van af ik ben ook onzeker mijn zelfbeeld is 0 en toch ga ik naar meetings aart is er achter gekomen dat ik niet ben wat iedereen zij ja, alleen k weet nie vind t moeilijk om zomaar ergens heen te zeggen: hoi ik ben eastvane iedereen WAAAAAAAAATTTTTTTTTTTT eek * teleurstelling ( of meevaller) geen id wat mensen van me denken razz . mja hetzelfde zou ik bij sommige mischien ook hebben en ik vind t btje zonde. Het is erg gezellig enz, mja voel me btje kwetsbaar redface . --edit-- met zoveel mensen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 12:15 pm
Eastvane LadyNymphe Eastvane LadyNymphe kittyocean True, maar ik heb ooit 1 meeting gehouden waar ongeveer 20 mensen zouden komen, en er kwamen er maar 4. Ik en 3 zussen. Dus ik wil zoiets wel enigszins wat zekerder weten enzo dan XD ik heb meerdere meetings gehad ook met gaia mensen 1 maarja van de 10 tot 15 die zouden komen waren ik siyi en aart er sweatdrop en dat was de tijd dat de meeste van de oude adpe clan mij niet mochten (waarschijnlijk doen ze dat nu nog) ondanks het begin wat gewoon n foutje is mag ik je wel hoor smile ik kom mischien niet op de meeting ( te onzeker enz) maar ik vind t wel gezellig als je post smile . een meeting helpt je er juist van af ik ben ook onzeker mijn zelfbeeld is 0 en toch ga ik naar meetings aart is er achter gekomen dat ik niet ben wat iedereen zij ja, alleen k weet nie vind t moeilijk om zomaar ergens heen te zeggen: hoi ik ben eastvane iedereen WAAAAAAAAATTTTTTTTTTTT eek * teleurstelling ( of meevaller) geen id wat mensen van me denken razz . mja hetzelfde zou ik bij sommige mischien ook hebben en ik vind t btje zonde. Het is erg gezellig enz, mja voel me btje kwetsbaar redface . --edit-- met zoveel mensen. dan gaan wij toch samen zitten enzo ik ben ook bang om een teleurstelling voor iedereen te zijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 12:46 pm
Dat is iedereen, ga daar maar van uit wink LadyNymphe, sorry, maar ik ken je totaal niet meer sweatdrop Opfrissertje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 1:16 pm
als je uit gaat van het slechtste valt het al tijd mee, nou is dit ook neit altijd het beste ..... maar tog
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 1:49 pm
Oranjekorfbalpizza! Dat is iedereen, ga daar maar van uit wink LadyNymphe, sorry, maar ik ken je totaal niet meer sweatdrop Opfrissertje? sannieh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 2:05 pm
hhmmz, en wanneer zou t dan zijn ? want ik ga ook op vacantie en veel extra werken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 2:09 pm
•♥• 17 en 20 juli is geopperd op de vorige bladzijde.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 3:07 pm
great, ov is dan verlopen he 18+ ers........ kan t niet wat eerder ? (16 juli verloopt ie)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|