|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2006 4:35 am
Mijn Gaiaversary is vandaag ^_^ alweer een jaar op Gaia, wat gaat dat snel...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2006 6:55 am
Gefeli =D
On my mind....
Ik heb geen zin om te vertellen hoe het met me gaat. Vraag het dan ook niet confused Ik heb geen zin dat iedereen zich zorgen maakt om mij. Het gaat goed voor de buitenwereld, okay?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2006 7:16 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2006 11:30 am
on in my mind:
elec. gitaarmuziek ^^ (FLCL - the pillows)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 01, 2006 1:51 am
Gisteravond terug gekomen van 3 dagen Disneyland parijs smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 01, 2006 4:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 02, 2006 10:37 am
Doe mij maar een dikkie dik verhaaltje!! razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 02, 2006 11:42 am
kittyocean Gefeli =D On my mind.... Ik heb geen zin om te vertellen hoe het met me gaat. Vraag het dan ook niet confused Ik heb geen zin dat iedereen zich zorgen maakt om mij. Het gaat goed voor de buitenwereld, okay? Omdat mensen om je geven n_n You'll have to deal with it, it's called friends.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 02, 2006 1:40 pm
Oranjekorfbalpizza! kittyocean Gefeli =D On my mind.... Ik heb geen zin om te vertellen hoe het met me gaat. Vraag het dan ook niet confused Ik heb geen zin dat iedereen zich zorgen maakt om mij. Het gaat goed voor de buitenwereld, okay? Omdat mensen om je geven n_n You'll have to deal with it, it's called friends. Klopt, maar 19 keer hetzelfde verhaal ophangen wat ik eigenlijk niet wil vertellen = no fun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 02, 2006 11:19 pm
kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean Gefeli =D On my mind.... Ik heb geen zin om te vertellen hoe het met me gaat. Vraag het dan ook niet confused Ik heb geen zin dat iedereen zich zorgen maakt om mij. Het gaat goed voor de buitenwereld, okay? Omdat mensen om je geven n_n You'll have to deal with it, it's called friends. Klopt, maar 19 keer hetzelfde verhaal ophangen wat ik eigenlijk niet wil vertellen = no fun Klopt, maar de keus is aan jouw of je het verteld of niet ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 03, 2006 4:25 am
on my mind: wanneer is het weer carnaval? en waar is die cowboy naar toe?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 03, 2006 7:26 am
McConnaghey Doe mij maar een dikkie dik verhaaltje!! razz Vliegende Panters - stijl? On my mind: Het is weekend!!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 03, 2006 7:45 am
Anullka On my mind: Het is weekend!!!!!!!!! Je had een slechte week, he?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 03, 2006 10:14 am
W0ot! Vandaag nieuwe telefoon gekoopt! Wat is het leven toch duur!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|