|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 7:55 am
Elfinzu Ik heb lekker een CoCo gekregen! Nu wil ik nog die Wind Cape razz Tis een blanket xd , lakentje dus. Maar ik wil hem ook wel, en CoCo ook...Alleen gruwelijk duur cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 8:05 am
Darlaa OMG! Wat is er gebeurd!!? eek XD Zijn die nieuwe katjes niet het superliefste? eindelijk weer ets wat ik leuk vind na de lunar cowl. Arme, arme kiki, coco is... beter, heeft meer poses, is zwart, en goedkoper. Kiki zal het onderspit delfen. Maar kiki zal tenminste speciaal zijn voor de mensen die hier waren voordat coco uit kwam. En die arme pandy dan, heb ik nooit leuk gevonden, vreemt dat er meteen na te doen, nu zal het altijd een ondergewaardeerd zielig beesje blijven. (einde plee) Gaia lijkt steeds vaker een item voor the light side en de dark side uit te brengen. Dit was te verwachten eigenlijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 9:03 am
Ja,dat zie ik nu pas! Staff of the angels/Demonic Pitchfork En nog andere spullen! angelic/Nitemae!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 10:10 am
Darlaa OMG! Wat is er gebeurd!!? eek XD Zijn die nieuwe katjes niet het superliefste? eindelijk weer ets wat ik leuk vind na de lunar cowl. Arme, arme kiki, coco is... beter, heeft meer poses, is zwart, en goedkoper. Kiki zal het onderspit delfen. Maar kiki zal tenminste speciaal zijn voor de mensen die hier waren voordat coco uit kwam. En die arme pandy dan, heb ik nooit leuk gevonden, vreemt dat er meteen na te doen, nu zal het altijd een ondergewaardeerd zielig beesje blijven. (einde plee) die deken heeft me armen eraf geglitchd ^___^ lijkt nu net alsof ik een vleugel uit me arm heb groeien xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 12:37 pm
Darlaa OMG! Wat is er gebeurd!!? eek XD Zijn die nieuwe katjes niet het superliefste? eindelijk weer ets wat ik leuk vind na de lunar cowl. Arme, arme kiki, coco is... beter, heeft meer poses, is zwart, en goedkoper. Kiki zal het onderspit delfen. Maar kiki zal tenminste speciaal zijn voor de mensen die hier waren voordat coco uit kwam. En die arme pandy dan, heb ik nooit leuk gevonden, vreemt dat er meteen na te doen, nu zal het altijd een ondergewaardeerd zielig beesje blijven. (einde plee) Ze zijn inderdaad liev!!!!!!!! Kep er ook 1 gekocht, maar misschien dat ik hem later (als ie meer waard is) weer ga verkopen, want het is eigenlijk van het geld voor mun wings afgegaan ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 12:58 pm
Ik heb een Blanket van iemand geleend en een Coco gekregen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 1:41 am
Elfinzu Ik heb een Blanket van iemand geleend en een Coco gekregen smile OHw lkkkr ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 9:24 am
Jep zeker! Heb laatste tijd wat geluk! Heb nu 5 wishavie`s! Heb er al 2 af ben bezig met me 3e smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 12:07 pm
van iemand noem gewoon namen XD dan komen er nog meer mensen achter dat ik aardig kan zijn XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 12:16 pm
ButtonFly Elfinzu Ik heb lekker een CoCo gekregen! Nu wil ik nog die Wind Cape razz Tis een blanket xd , lakentje dus. Maar ik wil hem ook wel, en CoCo ook...Alleen gruwelijk duur cry Jammer genoeg zijn de kiki's duurder.... ruilen ^_^?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 12:20 pm
XDmaster3 van iemand noem gewoon namen XD dan komen er nog meer mensen achter dat ik aardig kan zijn XD Ik hou er niet van om iemand ze naam te noemen bij het lenen XD Meestal willen de mensen het niet en sommige alleen maar om stoere te doen daarom smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 12:22 pm
Elfinzu XDmaster3 van iemand noem gewoon namen XD dan komen er nog meer mensen achter dat ik aardig kan zijn XD Ik hou er niet van om iemand ze naam te noemen bij het lenen XD Meestal willen de mensen het niet en sommige alleen maar om stoere te doen daarom smile hehe ik wil niet stoer doen hoor XD alleen opscheppen dat ik iets durf uit te lenen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|