|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 9:03 am
Valkyria86 lingonsylt Valkyria86 lingonsylt eeeep *hoppar till* sweatdrop Coolt.. Inte ensam här inne... Hum, vet inte om jag har hälsat så mycket på dig förit...? hmm.. nej jag tror inte det... surprised MM... Trevligt att råkas då smile La precis upp ett inlägg med mig i fototråden i gillet... smile ska kika då. jag finns där också någonstans, men det har du kanske sett sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 9:05 am
Men nu ska jag springa och äta.. Ha det fint razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 9:17 am
*susar in i affären* hallå hallå alla... någon här????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 9:23 am
QuicK_SilveR *susar in i affären* hallå hallå alla... någon här???? nähä... ä ingen här då... *susar förbi grönsakerna och tar ett äpple och sätter sig på en hylla i mörkret och äter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 9:23 am
Valkyria86 Men nu ska jag springa och äta.. Ha det fint razz heddåå *vinkar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 9:30 am
*kommer in och går runt mummlandes* hoppas hoppas hoppas hoppas....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 9:30 am
QuicK_SilveR QuicK_SilveR *susar in i affären* hallå hallå alla... någon här???? nähä... ä ingen här då... *susar förbi grönsakerna och tar ett äpple och sätter sig på en hylla i mörkret och äter* *ätit upp och susar till chark-disken och tar ett paket weinerkorv... hämtar korv bröd, ketchup och senap* hmm... nu behövs det bara lite ved *sticker ut och hugger lite ved och kommer tillbaka* *börjar tända en brasa (inomhus)* det har ska bli gott xd ....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 9:32 am
QuicK_SilveR QuicK_SilveR *susar in i affären* hallå hallå alla... någon här???? nähä... ä ingen här då... *susar förbi grönsakerna och tar ett äpple och sätter sig på en hylla i mörkret och äter* *ätit upp och susar till chark-disken och tar ett paket weinerkorv... hämtar korv bröd, ketchup och senap* hmm... nu behövs det bara lite ved *sticker ut och hugger lite ved och kommer tillbaka* *börjar tända en brasa (inomhus)* det har ska bli gott xd .... EDIT: VARFÖR BLIR DET TVÅ FÖR!!!!!!!!!!!!! scream scream scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 9:36 am
FrodoLouLou *kommer in och går runt mummlandes* hoppas hoppas hoppas hoppas.... hoppas på vad???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 9:37 am
QuicK_SilveR FrodoLouLou *kommer in och går runt mummlandes* hoppas hoppas hoppas hoppas.... hoppas på vad??? ...hoppas hoppas hoppas hoppas att Memec ska med på Tokyo Style whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 9:42 am
"Could not connect to the sushi database" kan ta och suga häst pung!!!!!!!!!!! scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream scream
ursäkta språket... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 9:43 am
FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou *kommer in och går runt mummlandes* hoppas hoppas hoppas hoppas.... hoppas på vad??? ...hoppas hoppas hoppas hoppas att Memec ska med på Tokyo Style whee ockej... men hur mår du då???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 9:53 am
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou *kommer in och går runt mummlandes* hoppas hoppas hoppas hoppas.... hoppas på vad??? ...hoppas hoppas hoppas hoppas att Memec ska med på Tokyo Style whee ockej... men hur mår du då??? baja blaa 3nodding du då? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 9:54 am
FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou *kommer in och går runt mummlandes* hoppas hoppas hoppas hoppas.... hoppas på vad??? ...hoppas hoppas hoppas hoppas att Memec ska med på Tokyo Style whee ockej... men hur mår du då??? baja blaa 3nodding du då? ninja jodå.. det är baja blaa här oxå xd ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 9:55 am
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou *kommer in och går runt mummlandes* hoppas hoppas hoppas hoppas.... hoppas på vad??? ...hoppas hoppas hoppas hoppas att Memec ska med på Tokyo Style whee ockej... men hur mår du då??? baja blaa 3nodding du då? ninja jodå.. det är baja blaa här oxå xd ... myycket blaa blaugh 3nodding xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|