|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:17 pm
Blixtra GrimCupid Blixtra GrimCupid *kliar sig i huvudet och gäspar* :/ *pet* Aarg, jag älskar bilden du gjorde av Prrnill och mig! whee heart Så bra! biggrin Så underbart söt! Man får tacka tusenfalds. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:17 pm
FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou *s䴴er sig bakom och b?r stryka handen genom hans lilla frisyr* whee skoj skoj Men hall宮 jag har knappt inge h岮. det vet jag väl xd hmm stare *går och gömmer sig i ett hörn* vad? ó.ò *smyga efter* *blir en eldröd katt med en tomnte luva och lägger sig under soffan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:19 pm
Nej nu går jag detta var tråkigt dessutom är jag trött. Roligare att prata med folk i chatterbox iaf dem man vet något om. Hejdå! *går ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:20 pm
Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou *s䴴er sig bakom och b?r stryka handen genom hans lilla frisyr* whee skoj skoj Men hall宮 jag har knappt inge h岮. det vet jag väl xd hmm stare *går och gömmer sig i ett hörn* vad? ó.ò *smyga efter* *blir en eldröd katt med en tomnte luva och lägger sig under soffan* aaw 4laugh *försöka nå kisse* P:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:22 pm
FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou *s䴴er sig bakom och b?r stryka handen genom hans lilla frisyr* whee skoj skoj Men hall宮 jag har knappt inge h岮. det vet jag väl xd hmm stare *går och gömmer sig i ett hörn* vad? ó.ò *smyga efter* *blir en eldröd katt med en tomnte luva och lägger sig under soffan* aaw 4laugh *försöka nå kisse* P: *tittar på hennes hand. Ser att hon inte ner mig. Suckar lite och kryper fram lite så hon når mig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:23 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 1:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 1:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 1:26 am
O_O om du sover så här länge så blir jag mycket mycket irriterad på mig själv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 1:42 am
Angel's Thanatos O_O om du sover så här länge så blir jag mycket mycket irriterad på mig själv. xp nedå...har vart vaken ett tag...men nu ska vovve badas >_< Och var beredd på att jag inte kommer vara hur pigg som helst idag...har smått huvudvärk xp men men....brb
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 1:52 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 1:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 2:00 am
Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos O_O om du sover så här länge så blir jag mycket mycket irriterad på mig själv. xp nedå...har vart vaken ett tag...men nu ska vovve badas >_< Och var beredd på att jag inte kommer vara hur pigg som helst idag...har smått huvudvärk xp men men....brb oooh.. Men jag tror nog att du kommer m堢䴴re om du kommer hitt ^^ ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|