|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 1:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 1:56 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 1:57 pm
FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou fins det n 崠b䴴re ord? smile meep? Nej!! det finns inte!! MEEP! biggrin myehehe MEEP-POWER whee YEAH! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 1:57 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:04 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:04 pm
*kliar sig i huvudet och gäspar* :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:05 pm
GrimCupid *kliar sig i huvudet och gäspar* :/ *pet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:07 pm
FrodoLouLou vad har du gjort idag d忛/quote]pluggat so och svenska sen har jag suttit vid datan. VArit inne på gaia och skaffat nya internet kompisar. Jag är super glad idag biggrin Vad har du gjort i dag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:08 pm
Blixtra GrimCupid *kliar sig i huvudet och gäspar* :/ *pet* Aarg, jag älskar bilden du gjorde av Prrnill och mig! whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:08 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:10 pm
GrimCupid Blixtra GrimCupid *kliar sig i huvudet och gäspar* :/ *pet* Aarg, jag älskar bilden du gjorde av Prrnill och mig! whee heart Så bra! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:10 pm
Angel's Thanatos FrodoLouLou *s䴴er sig bakom och b?r stryka handen genom hans lilla frisyr* whee skoj skoj Men hall宮 jag har knappt inge h岮. det vet jag väl xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:11 pm
FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou *s䴴er sig bakom och b?r stryka handen genom hans lilla frisyr* whee skoj skoj Men hall宮 jag har knappt inge h岮. det vet jag väl xd hmm stare *går och gömmer sig i ett hörn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 2:12 pm
Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou *s䴴er sig bakom och b?r stryka handen genom hans lilla frisyr* whee skoj skoj Men hall宮 jag har knappt inge h岮. det vet jag väl xd hmm stare *går och gömmer sig i ett hörn* vad? ó.ò *smyga efter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|