|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 12:54 pm
Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos Mr.J *traskar in* åååh förstöde jag eran lilla "myskväll" lr nåt nu?? förlåt isåfall biggrin lungt ^^ alla f岠vara h䲠^^ LouLou: naaw... Ne det s䧥r du bara 3nodding xd men ne det 䲠inte n崠jag bara s䧥r juh -__-;; jag vet gumman.. saknar dig jätte mycket också whee xd ^_^ hmmm....du kommer inte tillåta att jag vill klippa mig va? >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 12:54 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 12:56 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 12:59 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 1:04 pm
Angel's Thanatos FrodoLouLou jo....men om jag gör det kommer det bli en JÄKLIGT stor förändring >_> ungefär 7cm långt och hur ruffsigt som helst....färgat svart och uppklippt i nacken ^_^ *tänker en stund* Kommer älska dig ändå ^^ Gör som du vill gumman. Kommer alltid tycka att du är fin ^^ heart whee men våga gonk o__o tillräkligt läskigt att klippa det som jag gjorde förut 0.o ....ska inte du göra nån cool frisyr då? domokun xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 1:05 pm
FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou jo....men om jag gör det kommer det bli en JÄKLIGT stor förändring >_> ungefär 7cm långt och hur ruffsigt som helst....färgat svart och uppklippt i nacken ^_^ *tänker en stund* Kommer älska dig ändå ^^ Gör som du vill gumman. Kommer alltid tycka att du är fin ^^ heart whee men våga gonk o__o tillräkligt läskigt att klippa det som jag gjorde förut 0.o ....ska inte du göra nån cool frisyr då? domokun xp som vaddå? Nått förslag till cool frisyr?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 1:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 1:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 1:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 1:16 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 1:17 pm
Angel's Thanatos umm hur kan du prova imorn?? Tror du att jag kan g?fl䴯r. eek Och jag stickar emn s堪䶬a kvinnliga 䲠jag inte s堪ag g?l䴯r xd nja...kanske inte...men ändå blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 1:18 pm
FrodoLouLou Angel's Thanatos umm hur kan du prova imorn?? Tror du att jag kan g?fl䴯r. eek Och jag stickar emn s堪䶬a kvinnliga 䲠jag inte s堪ag g?l䴯r xd nja...kanske inte...men ändå blaugh umm oki doki.. Kan försöka om du vill ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 1:20 pm
Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos umm hur kan du prova imorn?? Tror du att jag kan g?fl䴯r. eek Och jag stickar emn s堪䶬a kvinnliga 䲠jag inte s堪ag g?l䴯r xd nja...kanske inte...men ändå blaugh umm oki doki.. Kan försöka om du vill ^^ yay ^^ ...eller småtoffsar över hela huvet.... *tänker sig det* 4laugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 16, 2004 1:21 pm
FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos umm hur kan du prova imorn?? Tror du att jag kan g?fl䴯r. eek Och jag stickar emn s堪䶬a kvinnliga 䲠jag inte s堪ag g?l䴯r xd nja...kanske inte...men ändå blaugh umm oki doki.. Kan försöka om du vill ^^ yay ^^ ...eller småtoffsar över hela huvet.... *tänker sig det* 4laugh heart hur mennar du då? (fattar nada om hår. *kollar på sitt eget*)) Mennar du småflätor över hela hårt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|