|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 8:20 am
Haha toevallig.. ik moet ook zo over een uurtje naar paardrijden. Pft zit vandaag niet lekker in me vel.. weet niet hoe het komt en ook alles gaat mis *goh zou het iets met elkaar te maken hebben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 10:28 am
Harry Flopper!!!! Hij's leuk, je avatar =D
Anyway, on my mind.... waarom weer hoofdpijn? En waarom valt het eten niet zo lekker O.o?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 10:32 am
kittyocean Harry Flopper!!!! Hij's leuk, je avatar =D Nu heb ik alleen een gard nodig. ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 10:55 am
on my mind: iron maiden mrgreen ja ook oude muzie is cool
(ik probeer niemand te beledingen met het woord oud..>.<))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 11:44 am
Ik wil gold. Lots of it stare Dan kan ik eindelijk eens de items in mijn Journal Wishlist kopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 1:20 pm
kittyocean Ik wil gold. Lots of it stare Dan kan ik eindelijk eens de items in mijn Journal Wishlist kopen. heb je zo.. ik heb nu de manier voor gold. die vertel ik hier alleen niet.. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 1:44 pm
number_17 kittyocean Ik wil gold. Lots of it stare Dan kan ik eindelijk eens de items in mijn Journal Wishlist kopen. heb je zo.. ik heb nu de manier voor gold. die vertel ik hier alleen niet.. mrgreen Het zal je vies tegenvallen dat ik allemaal wil.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 2:09 pm
kittyocean number_17 kittyocean Ik wil gold. Lots of it stare Dan kan ik eindelijk eens de items in mijn Journal Wishlist kopen. heb je zo.. ik heb nu de manier voor gold. die vertel ik hier alleen niet.. mrgreen Het zal je vies tegenvallen dat ik allemaal wil. ik weet het..en ik ken iemand en die heeft dat allemaal >.< maargoed..ik vertel je die manier niet want dat word mijn dood
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 3:16 pm
Yay, eindelijk een broek die een beetje fatsoenlijk staat =p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 10:29 pm
on my mind: m'n hele gekke droom
ik was aan het schaatsen op de schaats baan, en een aantal jongens waren me gaan achtervolgen, toen kwam er ook een hele snelle schaatser, die stak opeens een arm tegen mij rug en haalde me zo bij de jongens weg, bij de uitgang stopte ze, bleek het Marianne Timmer te zijn ( sweatdrop ) Toen heb ik laten weten dat ik een grote fan van haar ben en hebben we og even over schaatsen gepraat, en toen ging ze weer weg.
Ik vond eht wel funny blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 11:33 pm
kittyocean number_17 kittyocean Ik wil gold. Lots of it stare Dan kan ik eindelijk eens de items in mijn Journal Wishlist kopen. heb je zo.. ik heb nu de manier voor gold. die vertel ik hier alleen niet.. mrgreen Het zal je vies tegenvallen dat ik allemaal wil. Als ik een koper vind voor mijn nitemare chair van 15k doneer ik je een Jacked Up Cape....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2006 1:06 am
Oranjekorfbalpizza! kittyocean number_17 kittyocean Ik wil gold. Lots of it stare Dan kan ik eindelijk eens de items in mijn Journal Wishlist kopen. heb je zo.. ik heb nu de manier voor gold. die vertel ik hier alleen niet.. mrgreen Het zal je vies tegenvallen dat ik allemaal wil. Als ik een koper vind voor mijn nitemare chair van 15k doneer ik je een Jacked Up Cape.... Wist je al dat je compleet gek bent? XD Dat je zoiets duurs aan mij wilt doneren! Dat verdien ik helemaal niet XD (dit is een positief bericht XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2006 4:38 am
Ben boos. Niet echt een idee waarom vooral overbezorgheid van mezelf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2006 10:38 pm
The Forbidden Angel Ben boos. Niet echt een idee waarom vooral overbezorgheid van mezelf. aww *geeft troostende knuf*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|