|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 7:53 am
lullige situatie.. doet me aan iets denken rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 8:01 am
Tranbo lullige situatie.. doet me aan iets denken rolleyes Wat dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 8:32 am
What's in my mind?
- Het feit dat ik wil eten [Ik heb honger...] - De depressie en zelfmoord neigingen van mijn halfzus [Leena] - Het boekverslag voor engels met het boek van 200 bladzijdes lang... - Het boekverslag voor Engels dat 20 pagina's lang moet worden
Meer niet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 9:40 am
omm: voel me niet fijn en niet lekker moet morgen een taak voor school afhebben en die kank niet maken... ik moet nog een stuk taak maken enk heb daar zo geen zin in... sweatdrop sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 10:54 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 11:20 am
Verdomme, msn werkt niet. mad Oh ja, en mijn profielwerkstukpresentatie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 1:21 pm
kittyocean Tranbo lullige situatie.. doet me aan iets denken rolleyes Wat dan? beetje ingewikkeld om uit te leggen, maar het komt erop neer dat een auto mij op de fiets aanreed (ik had niks, de auto wel) en mij de schuld gegeven werd na een jaar lieten ze niksmeer van zich horen en geven ze mij dus gelijk ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 2:36 pm
Tranbo kittyocean Tranbo lullige situatie.. doet me aan iets denken rolleyes Wat dan? beetje ingewikkeld om uit te leggen, maar het komt erop neer dat een auto mij op de fiets aanreed (ik had niks, de auto wel) en mij de schuld gegeven werd na een jaar lieten ze niksmeer van zich horen en geven ze mij dus gelijk ^^ Kyaaah! Wat gemeen!!! scream Trouwens, in het verkeer is de fietser ALTIJD het slachtoffer XD Zelfs als ze het veroorzaken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 21, 2006 1:16 pm
Dagje Emmen geweest. Was dat vele reizen echt waard.
Maar de prijs is wel koppijn crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 21, 2006 2:02 pm
Die prijzen weten wat ja.. Heb ik ook, weekendje parijs (ok, dan wilden wij wel weer overdreven in een 5 sterren hotel, maar eens moet de eerste keer zijn) duur man! Meteen helemaal blut alweer. Over 4 daagjes er al heen! biggrin Super veel zin in
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 22, 2006 2:22 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 22, 2006 6:34 am
*hugs* het komt echt wel goed!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 22, 2006 10:07 am
ik voel me moe ben superdruk bezig met mijn site en ik wil toch nog leuke dingen doen zoals in de guild rondhangen of vissuh bij gaia daar wor ik moe van als ik alles tegelijk doe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 22, 2006 11:06 am
XDmaster4 ik voel me moe ben superdruk bezig met mijn site en ik wil toch nog leuke dingen doen zoals in de guild rondhangen of vissuh bij gaia daar wor ik moe van als ik alles tegelijk doe Dat komt wel goed smile gewoon 1 ding tegelijk proberen te doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 8:19 am
on my mind: Jeej ^__^ Ga zo samen met een vriendin paardrijden!! Heb er zo'n zin in!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|