|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:14 am
Elfinzu hey hey ik heb net een kikki kitty van iemand gekregen cool he! En ik heb me demonic pendant gekocht XD! De mensen die hart voor hun items werken groeten u ((arch, ^_^' nou jij geluk))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:15 am
XDmaster3 Kumadude XDmaster3 wat vinden jullie van mijn sig ?? gaar blaugh @ elfinzu...: proficiat xp wat is er een vallende giftboz omdat de bleugeltjes wegvliegen en een vl;iegende kiki is toch lol XD ja ik vind ze wel droog xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:15 am
Kumadude XDmaster3 Kumadude XDmaster3 wat vinden jullie van mijn sig ?? gaar blaugh @ elfinzu...: proficiat xp wat is er een vallende giftboz omdat de bleugeltjes wegvliegen en een vl;iegende kiki is toch lol XD ja ik vind ze wel droog xp ja oke heb ze net snel gemaakt omdat ik mijn sig leeg vondt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:16 am
kiek Kumadude kiek Heeeeeeeeeeeeeej mensen ^_^ *is vorlijk* hoi hoi ik ben alleen iets minder vrolijk hoe komt dat? betje verkouden/....maar gelukkig zorgt mijn lieve vriendin goed voor mij wink whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:17 am
XDmaster3 Kumadude XDmaster3 Kumadude XDmaster3 wat vinden jullie van mijn sig ?? gaar blaugh @ elfinzu...: proficiat xp wat is er een vallende giftboz omdat de bleugeltjes wegvliegen en een vl;iegende kiki is toch lol XD ja ik vind ze wel droog xp ja oke heb ze net snel gemaakt omdat ik mijn sig leeg vondt doe je goed...hoe maak je die eigenlijk? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:18 am
Kumadude XDmaster3 Kumadude XDmaster3 Kumadude XDmaster3 wat vinden jullie van mijn sig ?? gaar blaugh @ elfinzu...: proficiat xp wat is er een vallende giftboz omdat de bleugeltjes wegvliegen en een vl;iegende kiki is toch lol XD ja ik vind ze wel droog xp ja oke heb ze net snel gemaakt omdat ik mijn sig leeg vondt doe je goed...hoe maak je die eigenlijk? sweatdrop nou deze heb ik met paint en GIF movie gear gemaakt maar normaal gebruik ik macromedia fireworks
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:19 am
Darlaa Elfinzu hey hey ik heb net een kikki kitty van iemand gekregen cool he! En ik heb me demonic pendant gekocht XD! De mensen die hart voor hun items werken groeten u ((arch, ^_^' nou jij geluk)) Ik werk er ook hard voor! Het was een quest item maar pas later! Ik quest nu voor een were tail! XDmaster3:Coole kikki mag ik die kopieren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:20 am
Kumadude kiek Kumadude kiek Heeeeeeeeeeeeeej mensen ^_^ *is vorlijk* hoi hoi ik ben alleen iets minder vrolijk hoe komt dat? betje verkouden/....maar gelukkig zorgt mijn lieve vriendin goed voor mij wink whee cute 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:21 am
Elfinzu Darlaa Elfinzu hey hey ik heb net een kikki kitty van iemand gekregen cool he! En ik heb me demonic pendant gekocht XD! De mensen die hart voor hun items werken groeten u ((arch, ^_^' nou jij geluk)) Ik werk er ook hard voor! Het was een quest item maar pas later! Ik quest nu voor een were tail! XDmaster3:Coole kikki mag ik die kopieren? ja tuurlijk zeker door dat ongeval met je sig ik ben bezig voor je met een heel nieuwe :3 hij wordt best mooi :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:21 am
Xd master : cool
verder vraag ik me heel erg af wromk bij de memberlist op non member sta... nja vogel ik straks wel uit kga ff naar de winkel... tot straks mensen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:22 am
Kumadude Xd master : cool verder vraag ik me heel erg af wromk bij de memberlist op non member sta... nja vogel ik straks wel uit kga ff naar de winkel... tot straks mensen hehe ja das wel maf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:23 am
Kumadude Xd master : cool verder vraag ik me heel erg af wromk bij de memberlist op non member sta... nja vogel ik straks wel uit kga ff naar de winkel... tot straks mensen eej dat had ik bij een andere guild ook, glitch dan waarschijnlijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:23 am
XDmaster3 Elfinzu Darlaa Elfinzu hey hey ik heb net een kikki kitty van iemand gekregen cool he! En ik heb me demonic pendant gekocht XD! De mensen die hart voor hun items werken groeten u ((arch, ^_^' nou jij geluk)) Ik werk er ook hard voor! Het was een quest item maar pas later! Ik quest nu voor een were tail! XDmaster3:Coole kikki mag ik die kopieren? ja tuurlijk zeker door dat ongeval met je sig ik ben bezig voor je met een heel nieuwe :3 hij wordt best mooi :3 thnx he XD youre the best! Het rare is dat je me wishlist nog ziet! Maar ik kan hem niet editten hij is 1k XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:26 am
Elfinzu XDmaster3 Elfinzu Darlaa Elfinzu hey hey ik heb net een kikki kitty van iemand gekregen cool he! En ik heb me demonic pendant gekocht XD! De mensen die hart voor hun items werken groeten u ((arch, ^_^' nou jij geluk)) Ik werk er ook hard voor! Het was een quest item maar pas later! Ik quest nu voor een were tail! XDmaster3:Coole kikki mag ik die kopieren? ja tuurlijk zeker door dat ongeval met je sig ik ben bezig voor je met een heel nieuwe :3 hij wordt best mooi :3 thnx he XD youre the best! Het rare is dat je me wishlist nog ziet! Maar ik kan hem niet editten hij is 1k XD hehe ja das wel vreemd zodra ik een sealed heb krijg jij die 1K van mij wel :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:51 am
Hey thnx ma En XD ik koop binnenkort wel een kadootje voor je! Ja,sorry dat ik een kadootje koop razz Maar iedereen die ik aardig vindt en die me help of wat geeft koop ik een kadootje voor maar ik ben niet superrijk dus niet denken ik heb geen kado ik ben niet aardig maar ik pik random iemand en die geef k een kado! Het is niet altijd een 30k kado soms 1k soms meer smile
En kuma beterschap! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|