|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:15 am
Nej, nu blev jag helt ensam... *Letar efter godis*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:16 am
Kechappu Nej, nu blev jag helt ensam... *Letar efter godis* Sålänge du inte ser mej så e du ensam(och tvärtom).. Antar jag xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:19 am
Trinity matrix Kechappu Nej, nu blev jag helt ensam... *Letar efter godis* Sålänge du inte ser mej så e du ensam(och tvärtom).. Antar jag xp *Ser dig* Jag var visst inte ensam... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:20 am
Kechappu Trinity matrix Kechappu Nej, nu blev jag helt ensam... *Letar efter godis* Sålänge du inte ser mej så e du ensam(och tvärtom).. Antar jag xp *Ser dig* Jag var visst inte ensam... xp Nope.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:21 am
Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Nej, nu blev jag helt ensam... *Letar efter godis* Sålänge du inte ser mej så e du ensam(och tvärtom).. Antar jag xp *Ser dig* Jag var visst inte ensam... xp Nope. Hur mår du då?... ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:22 am
Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Nej, nu blev jag helt ensam... *Letar efter godis* Sålänge du inte ser mej så e du ensam(och tvärtom).. Antar jag xp *Ser dig* Jag var visst inte ensam... xp Nope. Hur mår du då?... ^^ Om man kan må sämre än sämstaste sämst, så mår jag ungefär så.. sweatdrop Sj?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:23 am
Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Nej, nu blev jag helt ensam... *Letar efter godis* Sålänge du inte ser mej så e du ensam(och tvärtom).. Antar jag xp *Ser dig* Jag var visst inte ensam... xp Nope. Hur mår du då?... ^^ Om man kan må sämre än sämstaste sämst, så mår jag ungefär så.. sweatdrop Sj? sad Det var inte bra alls... Jo, jag mår ganska bra..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:24 am
Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Nej, nu blev jag helt ensam... *Letar efter godis* Sålänge du inte ser mej så e du ensam(och tvärtom).. Antar jag xp *Ser dig* Jag var visst inte ensam... xp Nope. Hur mår du då?... ^^ Om man kan må sämre än sämstaste sämst, så mår jag ungefär så.. sweatdrop Sj? sad Det var inte bra alls... Jo, jag mår ganska bra.. Så bra 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:25 am
Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Nej, nu blev jag helt ensam... *Letar efter godis* Sålänge du inte ser mej så e du ensam(och tvärtom).. Antar jag xp *Ser dig* Jag var visst inte ensam... xp Nope. Hur mår du då?... ^^ Om man kan må sämre än sämstaste sämst, så mår jag ungefär så.. sweatdrop Sj? sad Det var inte bra alls... Jo, jag mår ganska bra.. Så bra 3nodding ^^ Jadå...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:26 am
Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Nej, nu blev jag helt ensam... *Letar efter godis* Sålänge du inte ser mej så e du ensam(och tvärtom).. Antar jag xp *Ser dig* Jag var visst inte ensam... xp Nope. Hur mår du då?... ^^ Om man kan må sämre än sämstaste sämst, så mår jag ungefär så.. sweatdrop Sj? sad Det var inte bra alls... Jo, jag mår ganska bra.. Så bra 3nodding ^^ Jadå... Va görs?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:28 am
Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Nej, nu blev jag helt ensam... *Letar efter godis* Sålänge du inte ser mej så e du ensam(och tvärtom).. Antar jag xp *Ser dig* Jag var visst inte ensam... xp Nope. Hur mår du då?... ^^ Om man kan må sämre än sämstaste sämst, så mår jag ungefär så.. sweatdrop Sj? sad Det var inte bra alls... Jo, jag mår ganska bra.. Så bra 3nodding ^^ Jadå... Va görs?Sitter och lyssnar på musik bara... Själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 7:29 am
Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Trinity matrix Kechappu Nej, nu blev jag helt ensam... *Letar efter godis* Sålänge du inte ser mej så e du ensam(och tvärtom).. Antar jag xp *Ser dig* Jag var visst inte ensam... xp Nope. Hur mår du då?... ^^ Om man kan må sämre än sämstaste sämst, så mår jag ungefär så.. sweatdrop Sj? sad Det var inte bra alls... Jo, jag mår ganska bra.. Så bra 3nodding ^^ Jadå... Va görs?Sitter och lyssnar på musik bara... Själv? Samma här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|