|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:24 pm
Aerals Nidder Aerals Aerals Nidder du sa så efter en mega låmg post IOFS!!!! gonk IOFS TOFS! l0lz0rrZ Köör, Megasaur!! *Kastar pokeball* ZOOIIOANGGgg *En Megasaur dyker upp 3cm från Aerals nästipp(alltså ca 7cm från resten av ansiktet)* Megasaur! Gör din Quadoke-attack!!! twisted twisted *ivul smajl* *höjer textstorleken* ur d00m3d! Mwahahahahahahaha hahahaaa....... stare typiskt sm� brorsor sweatdrop *petar p� megasaur s� han f�rsvinner* (f�resten finns det ingen pokemon som heter megasaur stressed ) Godmoda inte!! scream ... Nej, klart det inte gör. Du petade ju just bort honom! gonk xp meh.. han finns inte finns inte finns inte!! whee Nej, jag sa ju just det! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:27 pm
Nidder Aerals Aerals Nidder .... stare typiskt sm� brorsor sweatdrop *petar p� megasaur s� han f�rsvinner* (f�resten finns det ingen pokemon som heter megasaur stressed ) Godmoda inte!! scream ... Nej, klart det inte gör. Du petade ju just bort honom! gonk xp meh.. han finns inte finns inte finns inte!! whee Nej, jag sa ju just det! stressed men han fanns inte innan du skicka fram han! alltså måste du bestraffas *tar Nidders väst* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:27 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:29 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:30 pm
Aerals Nidder Aerals Aerals Nidder .... stare typiskt sm� brorsor sweatdrop *petar p� megasaur s� han f�rsvinner* (f�resten finns det ingen pokemon som heter megasaur stressed ) Godmoda inte!! scream ... Nej, klart det inte gör. Du petade ju just bort honom! gonk xp meh.. han finns inte finns inte finns inte!! whee Nej, jag sa ju just det! stressed men han fanns inte innan du skicka fram han! alltså måste du bestraffas *tar Nidders väst* ninja Nej, men han fanns precis efter jag frammanade honom... Ge majj min väst!! gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:32 pm
Nidder Aerals Nidder Aerals Aerals Nidder .... stare typiskt sm� brorsor sweatdrop *petar p� megasaur s� han f�rsvinner* (f�resten finns det ingen pokemon som heter megasaur stressed ) Godmoda inte!! scream ... Nej, klart det inte gör. Du petade ju just bort honom! gonk xp meh.. han finns inte finns inte finns inte!! whee Nej, jag sa ju just det! stressed men han fanns inte innan du skicka fram han! alltså måste du bestraffas *tar Nidders väst* ninja Nej, men han fanns precis efter jag frammanade honom... Ge majj min väst!! gonk crying man kan inte hitta på pokemons gonk *sväljer nidders väst, orichimaru style*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:50 pm
Swedish ninjaaahhh!! scream *komma instormandes*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:51 pm
Filthy Swedish ninjaaahhh!! scream *komma instormandes* *fangar Filthy i dorren med en kram*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:55 pm
Ååå jävlar va jag är stolt över Filthys sig bild! ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:59 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 3:01 pm
Blixtra Ååå jävlar va jag är stolt över Filthys sig bild! ^^! Den ar mycket snygg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 3:02 pm