|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:01 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:03 pm
FrodoLouLou Angel's Thanatos *ler mot henne och tittar ner på gitarren..* hmm *sätter plektrumet i munnen igen. Sedan början han spela Akeboshi - Wind (första Slutthemat till Naruto)* ^_^ yay *mysa* whee heart aahhh... trött. seg i huvudet. Måste slita som ett djur imorn. NE jag tror att jag drar och lägger mig nu. Ha det så bra alla här inne. Och sov så gott. *ger LouLou en puss.* Nattis.. *ler och går ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:06 pm
Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder Aerals: gonk *spyr p堡lla l宧a quotes och on?a radbyten* Men Oskar d堠 blaugh xd Frodo! *pet* *Tar bort de on?a radbytena* sweatdrop muahaha whee *Poingar p堡ntennerna* wii xD xd *tittar på antenbollarna som krockar i varandra* whee WHEEE!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:06 pm
Aerals Nidder =S Who says what??? Qué hablar du om?? du sa så efter en mega låmg post IOFS!!!! gonk IOFS TOFS! l0lz0rrZ Köör, Megasaur!! *Kastar pokeball* ZOOIIOANGGgg *En Megasaur dyker upp 3cm från Aerals nästipp(alltså ca 7cm från resten av ansiktet)* Megasaur! Gör din Quad poke-attack!!! twisted twisted *ivul smajl* *höjer textstorleken* ur d00m3d! Mwahahahahahahaha hahahaaa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:08 pm
Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos *ler mot henne och tittar ner på gitarren..* hmm *sätter plektrumet i munnen igen. Sedan början han spela Akeboshi - Wind (första Slutthemat till Naruto)* ^_^ yay *mysa* whee heart aahhh... trött. seg i huvudet. Måste slita som ett djur imorn. NE jag tror att jag drar och lägger mig nu. Ha det så bra alla här inne. Och sov så gott. *ger LouLou en puss.* Nattis.. *ler och går ut* ska nog åsså sova snart whee Nattis ^^ sov så gott
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:11 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:14 pm
Aerals Aerals Nidder du sa så efter en mega låmg post IOFS!!!! gonk IOFS TOFS! l0lz0rrZ Köör, Megasaur!! *Kastar pokeball* ZOOIIOANGGgg *En Megasaur dyker upp 3cm från Aerals nästipp(alltså ca 7cm från resten av ansiktet)* Megasaur! Gör din Quadoke-attack!!! twisted twisted *ivul smajl* *höjer textstorleken* ur d00m3d! Mwahahahahahahaha hahahaaa....... stare typiskt sm� brorsor sweatdrop *petar p� megasaur s� han f�rsvinner* (f�resten finns det ingen pokemon som heter megasaur stressed ) Godmoda inte!! scream ... Nej, klart det inte gör. Du petade ju just bort honom! gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:16 pm
FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder Aerals: gonk *spyr p堡lla l宧a quotes och on?a radbyten* Men Oskar d堠 blaugh xd Frodo! *pet* *Tar bort de on?a radbytena* sweatdrop muahaha whee *Poingar p堡ntennerna* wii xD xd *tittar på antenbollarna som krockar i varandra* whee WHEEE!!! Wiihi!! xd *poinga lite på toffle-vingarna (...-fenorna? sweatdrop ) också, så gott det går... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:17 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:20 pm
Nä...nu ska antenn-Frodo snoka lite i GEN xp Ejsvejs *vinka vinka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*poingar på angelic-grejerna vid fötterna* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:21 pm
Nidder *poingar på angelic-grejerna vid fötterna* xd :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:21 pm
FrodoLouLou Nä...nu ska antenn-Frodo snoka lite i GEN xp Ejsvejs *vinka vinka* hej sven... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 2:22 pm
Nidder Aerals Aerals Nidder du sa så efter en mega låmg post IOFS!!!! gonk IOFS TOFS! l0lz0rrZ Köör, Megasaur!! *Kastar pokeball* ZOOIIOANGGgg *En Megasaur dyker upp 3cm från Aerals nästipp(alltså ca 7cm från resten av ansiktet)* Megasaur! Gör din Quadoke-attack!!! twisted twisted *ivul smajl* *höjer textstorleken* ur d00m3d! Mwahahahahahahaha hahahaaa....... stare typiskt sm� brorsor sweatdrop *petar p� megasaur s� han f�rsvinner* (f�resten finns det ingen pokemon som heter megasaur stressed ) Godmoda inte!! scream ... Nej, klart det inte gör. Du petade ju just bort honom! gonk xp meh.. han finns inte finns inte finns inte!! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|