|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2005 4:14 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2005 5:00 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 02, 2005 9:47 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 1:15 am
+ ryutaro. heart + 3829,96m på skeva NANACA CRASH!! (spelet som äger sönder mig totalt. jag suger på nanaca crash!!.) + nanaca: JEHOOOOOOOVAH!! + nanaca: MIYAVIIIIIIIIII!! + kokosnöt/choklad bishien: GaCKTh! + samurajsummoningspecial. - insomnia. - skevhet. - le intense ignorations. - noll koncentration. (well duh, jag har nanaca crash och ryutaro. ninja )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 1:45 am
+ Gymmet sen ikvall. + Hem till broderna efter gymmet, och sova dar.
- Hem imorrn. - Ingen msn ikvall.. =/ - Inget batteri pa mobilhelvetet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 2:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 8:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 8:14 am
+ Ska till Kyuu imorgon! whee + Mamma är i Stockholm och jobbar, kommer hem sent. + Mikalia-chaaaaaan~, kimi wo aishiteiru! heart + Nya Shonen Jump kom idag + Ska köpa pockys imorgon! 4laugh
+/- Jag fryser +/- Drack en halv liter varm choklad idag
- Är sjuk... Ont i halsen, kan inte prata... gonk - Min kära syster väckte mig 13:03 idag, fick allså inte min skönhets sömn. - Ingen online på MSN - Slut på pengar på mobilen - Trött... -____-'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 8:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 9:35 am
- [minus] Sjuk. Jobbig dag idag. Undviker någon. Mitt tal totalsög! (som jag förväntat mig >_<) Det är en väckarklocka som piper i lägenheten ovanför, precis över mitt rum. Den har pipit sedan igårkväll vid sju. De som bor där är borta och ska vara det i fyra månader. De som bor ovanför mig ska ha en till unge. Jobbigt =_= Saknar några. Bara ett plus idag! Blä.
+ [plus] Jag behöver inte tänka på engelskan mer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 10:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 11:22 am
- Dan som började så bra.. Och så blir den så trist.. sweatdrop - "Du har, 0 kronor och 5 öre kvar att ringa på, det är dags att fylla på ditt kort" gonk - "10 Things I Hate About You"
+ Städat klart rummet whee Bara och slänga alla gamla leksaker nu + Lånat min kompis webcam ninja + Vaknade av att Jimmie ringde sweatdrop iaf nån som ringer mig.. + Clara heart + Panic room på Söndag <<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|