|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 21, 2005 7:24 am
kitty_one ik wist niet dat je zo snel een pagina kan uitbreiden het is een klein ongelukje is er niemand boos op me confused ^_^ waarom boos, kijk nu is ie weer goed maar we hebben speciale bump topic in het offtopic subforum waar je kan bumpen, de chatterbox is meer om.. te chatten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 21, 2005 8:28 am
Jep ik vindt het wel irritant maar ik ben niet boos!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 4:42 am
Kep toch bonbons aan mijn moeder gegeven mooi op een schaaltje met andere chocolaatjes doorzichtige folie, lintje er om een, zag er leuk uit ^_^
ohw, is leuk; ik liep gister bij de tuinen, zag ik een soort plastic beeldjes voor speciale aangelegenheden was er een verjaardags ding, van een vrouwtje dat een taart in het smoel van een ander poppetje gooide, en op het doosje waar het in hoorde, verjaardag, officieel ouwe taart XD ah, moest er om lachen echt leuk, maar dat kan ik niet MAKEN XD ze zal het wel grappig gevonden hebben, maar de volgende stap is dan miss, dat ze vraagt of ze echt een ouwe taart is sweatdrop (ach het beeldje zelf was zo super leuk niet, al zei ze achteraf wel dat ze de beeldjes leuk vind)
XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 4:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 4:57 am
vitte sig...das Xorn van X-men alleen slecht getekend
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:05 am
Heeeeeeeeeeeeeej mensen ^_^ *is vorlijk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:09 am
kiek Heeeeeeeeeeeeeej mensen ^_^ *is vorlijk* hoi hoi ik ben alleen iets minder vrolijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:10 am
Kumadude kiek Heeeeeeeeeeeeeej mensen ^_^ *is vorlijk* hoi hoi ik ben alleen iets minder vrolijk hey mensuh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:11 am
wat vinden jullie van mijn sig ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
XDmaster3 Kumadude kiek Heeeeeeeeeeeeeej mensen ^_^ *is vorlijk* hoi hoi ik ben alleen iets minder vrolijk hey mensuh oi XD XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hey hey ik heb net een kikki kitty van iemand gekregen cool he! En ik heb me demonic pendant gekocht XD!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:12 am
XDmaster3 wat vinden jullie van mijn sig ?? gaar blaugh @ elfinzu...: proficiat xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:12 am
Elfinzu hey hey ik heb net een kikki kitty van iemand gekregen cool he! En ik heb me demonic pendant gekocht XD! oh cool je hebt bijna je quest voltooid he ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:13 am
Kumadude XDmaster3 wat vinden jullie van mijn sig ?? gaar blaugh @ elfinzu...: proficiat xp wat is er een vallende giftboz omdat de bleugeltjes wegvliegen en een vl;iegende kiki is toch lol XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:14 am
Kumadude kiek Heeeeeeeeeeeeeej mensen ^_^ *is vorlijk* hoi hoi ik ben alleen iets minder vrolijk hoe komt dat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|