|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:30 pm
Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos ser ut som det.. *släpper henne men låter henne ha rocken på sig. Går iväg och greppar en gitarr. Sätter sig ner i soffan* *smyger efter* ^^ hmm *t䮫er en stund* nu vet jag *S䴴er sitt plektrum i munnen och s䴴er fingrana p堳tr䮧arna och b?r spela Metallica - Nothing else matters* *kryper ihop till en liten boll i soffan och lyssnar* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:31 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:31 pm
Memmi89 Aerals Memmi89 Aerals Memmi89 Mr.J Aerals Mr.J f33r the ALMIGHTY VAMPIRE FOX!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEH!! lol! *skrattar* .. hur mycket är dom öronen värda..? stare vet inte... säkert inte Mkt..... lr ja vet inte.... dem kanske e vrd 1000000000k FAN de skulle sitta fint razz närå.. vet inte va dem e värd d e bara v�rda kanske 2-3k w0000t=!!?!?! eek eek sweatdrop vadå? och jag som fick en fånig mummy mask.... scream jag fick nåt som bara va värd 300 också! det är förjävligt... *mörda gaia med en hammare*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:32 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:33 pm
Angel's Thanatos Mr.J Angel's Thanatos Mr.J Memmi89 Mr.J Aerals Mr.J f33r the ALMIGHTY VAMPIRE FOX!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEH!! lol! *skrattar* .. hur mycket är dom öronen värda..? stare vet inte... säkert inte Mkt..... lr ja vet inte.... dem kanske e vrd 1000000000k FAN de skulle sitta fint razz närå.. vet inte va dem e värd d e bara v䲤a kanske 2-3k 2-3 k????? eek OMG d堫an ja ju k��soldat rocken Ju ffs!!! NEEEEJ just ja skulle ju ta hatten f��....... fan.... Needar guld... gonk ska se va hatten e v䲤 o sen s䬪a den p堭arketplace.. skaffa ett par skor och ett par byxor och en tröja så du ser lite bättre ut ^^ 2-3 k kan fox ears inte va värd! får bara 319 guld för dem i shoppen.. stressed o dessutom spar ja pengar till soldatrocken..... OCH hatten... totalt need ja 37250 guld för hela kalaset..... o jag har 11k.... GURK PÅ BUK LUKTAR URK O SMAKAR LUURK!! gonk crying g� s�h�r.. g� in p� Marketplaces och s�k efter Fox Ears. Kolla priset p� dom. Alls� k�p priset p� dom. Kolla vilket som �r vanligast. Sen s�ljer du f�r det priset. men man kommer inte in i marketplace!! det är bara en massa spöken som fladdrar runt i Gambino!!! stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:33 pm
FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos ser ut som det.. *släpper henne men låter henne ha rocken på sig. Går iväg och greppar en gitarr. Sätter sig ner i soffan* *smyger efter* ^^ hmm *t䮫er en stund* nu vet jag *S䴴er sitt plektrum i munnen och s䴴er fingrana p堳tr䮧arna och b?r spela Metallica - Nothing else matters* *kryper ihop till en liten boll i soffan och lyssnar* whee ((kan den inte än emn jag kan läara mig om jag vill ^^)) *spelar tills låten tar slut. Efte rlåten kollar han ner på gitarren och tänken en stund. Ler och tar plektrumet och börjar spelar Nirvana - Smells like teen spirit*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:34 pm
Aerals Memmi89 Aerals Memmi89 Aerals Memmi89 Mr.J Aerals Mr.J f33r the ALMIGHTY VAMPIRE FOX!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEH!! lol! *skrattar* .. hur mycket är dom öronen värda..? stare vet inte... säkert inte Mkt..... lr ja vet inte.... dem kanske e vrd 1000000000k FAN de skulle sitta fint razz närå.. vet inte va dem e värd d e bara v?rda kanske 2-3k w0000t=!!?!?! eek eek sweatdrop vadå? och jag som fick en fånig mummy mask.... scream jag fick nåt som bara va värd 300 också! det är förjävligt... *mörda gaia med en hammare* första gången jag fick ett blåt paket fick jag sånna där vingar man har på skallen för 30k....MEN EN IDIOT SNODDE ALLA MINA SAKER SÅ JAG BLEV FATTIG Å JAG VILL VARA RIK IGEN!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:34 pm
Aerals Angel's Thanatos Mr.J Angel's Thanatos Mr.J Memmi89 Mr.J Aerals Mr.J f33r the ALMIGHTY VAMPIRE FOX!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEH!! lol! *skrattar* .. hur mycket är dom öronen värda..? stare vet inte... säkert inte Mkt..... lr ja vet inte.... dem kanske e vrd 1000000000k FAN de skulle sitta fint razz närå.. vet inte va dem e värd d e bara v䲤a kanske 2-3k 2-3 k????? eek OMG d堫an ja ju k��soldat rocken Ju ffs!!! NEEEEJ just ja skulle ju ta hatten f��....... fan.... Needar guld... gonk ska se va hatten e v䲤 o sen s䬪a den p堭arketplace.. skaffa ett par skor och ett par byxor och en tröja så du ser lite bättre ut ^^ 2-3 k kan fox ears inte va värd! får bara 319 guld för dem i shoppen.. stressed o dessutom spar ja pengar till soldatrocken..... OCH hatten... totalt need ja 37250 guld för hela kalaset..... o jag har 11k.... GURK PÅ BUK LUKTAR URK O SMAKAR LUURK!! gonk crying g� s�h�r.. g� in p� Marketplaces och s�k efter Fox Ears. Kolla priset p� dom. Alls� k�p priset p� dom. Kolla vilket som �r vanligast. Sen s�ljer du f�r det priset. men man kommer inte in i marketplace!! det är bara en massa spöken som fladdrar runt i Gambino!!! stare Här http://www.gaiaonline.com/forum/vend.php
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:35 pm
Memmi89 Aerals Memmi89 Aerals Memmi89 Aerals Memmi89 Mr.J Aerals Mr.J f33r the ALMIGHTY VAMPIRE FOX!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEH!! lol! *skrattar* .. hur mycket är dom öronen värda..? stare vet inte... säkert inte Mkt..... lr ja vet inte.... dem kanske e vrd 1000000000k FAN de skulle sitta fint razz närå.. vet inte va dem e värd d e bara v?rda kanske 2-3k w0000t=!!?!?! eek eek sweatdrop vadå? och jag som fick en fånig mummy mask.... scream jag fick nåt som bara va värd 300 också! det är förjävligt... *mörda gaia med en hammare* första gången jag fick ett blåt paket fick jag sånna där vingar man har på skallen för 30k....MEN EN IDIOT SNODDE ALLA MINA SAKER SÅ JAG BLEV FATTIG Å JAG VILL VARA RIK IGEN!!!! scream oooh stackars *klappar på huvet* har som mest haft 1k bara.. sweatdrop vill också ha pengar pengar pengar!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:36 pm
Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos ser ut som det.. *släpper henne men låter henne ha rocken på sig. Går iväg och greppar en gitarr. Sätter sig ner i soffan* *smyger efter* ^^ hmm *t䮫er en stund* nu vet jag *S䴴er sitt plektrum i munnen och s䴴er fingrana p堳tr䮧arna och b?r spela Metallica - Nothing else matters* *kryper ihop till en liten boll i soffan och lyssnar* whee ((kan den inte än emn jag kan läara mig om jag vill ^^)) *spelar tills låten tar slut. Efte rlåten kollar han ner på gitarren och tänken en stund. Ler och tar plektrumet och börjar spelar Nirvana - Smells like teen spirit* Yay ^^ *lyssnar lite till och försöker hålla sig vaken*......*somnar och kurrar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:37 pm
Aerals Memmi89 Aerals Memmi89 Aerals Memmi89 Aerals Memmi89 Mr.J Aerals Mr.J f33r the ALMIGHTY VAMPIRE FOX!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEH!! lol! *skrattar* .. hur mycket är dom öronen värda..? stare vet inte... säkert inte Mkt..... lr ja vet inte.... dem kanske e vrd 1000000000k FAN de skulle sitta fint razz närå.. vet inte va dem e värd d e bara v?rda kanske 2-3k w0000t=!!?!?! eek eek sweatdrop vadå? och jag som fick en fånig mummy mask.... scream jag fick nåt som bara va värd 300 också! det är förjävligt... *mörda gaia med en hammare* första gången jag fick ett blåt paket fick jag sånna där vingar man har på skallen för 30k....MEN EN IDIOT SNODDE ALLA MINA SAKER SÅ JAG BLEV FATTIG Å JAG VILL VARA RIK IGEN!!!! scream oooh stackars *klappar på huvet* har som mest haft 1k bara.. sweatdrop vill också ha pengar pengar pengar!!!! det heter gold....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:38 pm
Angel's Thanatos Aerals Angel's Thanatos Mr.J Angel's Thanatos Mr.J Memmi89 Mr.J Aerals Mr.J f33r the ALMIGHTY VAMPIRE FOX!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEH!! lol! *skrattar* .. hur mycket är dom öronen värda..? stare vet inte... säkert inte Mkt..... lr ja vet inte.... dem kanske e vrd 1000000000k FAN de skulle sitta fint razz närå.. vet inte va dem e värd d e bara v䲤a kanske 2-3k 2-3 k????? eek OMG d堫an ja ju k��soldat rocken Ju ffs!!! NEEEEJ just ja skulle ju ta hatten f��....... fan.... Needar guld... gonk ska se va hatten e v䲤 o sen s䬪a den p堭arketplace.. skaffa ett par skor och ett par byxor och en tröja så du ser lite bättre ut ^^ 2-3 k kan fox ears inte va värd! får bara 319 guld för dem i shoppen.. stressed o dessutom spar ja pengar till soldatrocken..... OCH hatten... totalt need ja 37250 guld för hela kalaset..... o jag har 11k.... GURK PÅ BUK LUKTAR URK O SMAKAR LUURK!! gonk crying g� s�h�r.. g� in p� Marketplaces och s�k efter Fox Ears. Kolla priset p� dom. Alls� k�p priset p� dom. Kolla vilket som �r vanligast. Sen s�ljer du f�r det priset. men man kommer inte in i marketplace!! det är bara en massa spöken som fladdrar runt i Gambino!!! stare Här http://www.gaiaonline.com/forum/vend.php TACK!!! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:39 pm
Inte så långa quotes!!!
Och Memmi, tänk på att du kan förolämpa en hel del personen genom att säga vissa ord.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|