|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:23 pm
Memmi89 Mr.J Aerals Mr.J f33r the ALMIGHTY VAMPIRE FOX!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEH!! lol! *skrattar* .. hur mycket är dom öronen värda..? stare vet inte... säkert inte Mkt..... lr ja vet inte.... dem kanske e vrd 1000000000k FAN de skulle sitta fint razz närå.. vet inte va dem e värd d e bara v�rda kanske 2-3k w0000t=!!?!?! eek eek sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:24 pm
Aerals Memmi89 Mr.J Aerals Mr.J f33r the ALMIGHTY VAMPIRE FOX!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEH!! lol! *skrattar* .. hur mycket är dom öronen värda..? stare vet inte... säkert inte Mkt..... lr ja vet inte.... dem kanske e vrd 1000000000k FAN de skulle sitta fint razz närå.. vet inte va dem e värd d e bara v�rda kanske 2-3k w0000t=!!?!?! eek eek sweatdrop vadå?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos FrodoLouLou Angel's Thanatos *ställer sig under henne* jag tar imot dig *ler* *kika ner* ellu whee *vinka och sl䰰er taget* iiiip whee *f宧ar tag om emn va n䲡 p堡tt tappa henne. Tar av sig rocken och s䴴er p堨enne den och h嬬er om henne* ser du.. *ler* *kurr kurr* ^^ meep *gosa gosa* whee heart *ler och tittar runt i rummet.* Ganska segt idag`? folk sitter väl och har hemmakväll framför tvn med familjen ^^ ser ut som det.. *släpper henne men låter henne ha rocken på sig. Går iväg och greppar en gitarr. Sätter sig ner i soffan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss nä man ska typ kunna sjunga kareoke där och så. oh GOD kill me now! gonk Ska dom skaffa en j*kla KARAOKE MASKIN OCH HA I MÄSSEN?!?!?! ....det bvar sista gången jag vistades där...That's for sure -.- tyckte Billan nämnde det men jag vet inte riktigt. Jag antar att du lyssnade lika lite som vanligt? xd *slå*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:25 pm
FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss nä man ska typ kunna sjunga kareoke där och så. oh GOD kill me now! gonk Ska dom skaffa en j*kla KARAOKE MASKIN OCH HA I MÄSSEN?!?!?! ....det bvar sista gången jag vistades där...That's for sure -.- tyckte Billan nämnde det men jag vet inte riktigt. Jag antar att du lyssnade lika lite som vanligt? xd *slå* men du det var lite svårt faktiskt att lyssna eftersom alla skulle skrika samtidigt. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:25 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:26 pm
Memmi89 Aerals Memmi89 Mr.J Aerals Mr.J f33r the ALMIGHTY VAMPIRE FOX!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEH!! lol! *skrattar* .. hur mycket är dom öronen värda..? stare vet inte... säkert inte Mkt..... lr ja vet inte.... dem kanske e vrd 1000000000k FAN de skulle sitta fint razz närå.. vet inte va dem e värd d e bara v�rda kanske 2-3k w0000t=!!?!?! eek eek sweatdrop vadå? och jag som fick en fånig mummy mask.... scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel's Thanatos ser ut som det.. *släpper henne men låter henne ha rocken på sig. Går iväg och greppar en gitarr. Sätter sig ner i soffan* *smyger efter* ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:28 pm
Aerals Memmi89 Aerals Memmi89 Mr.J Aerals Mr.J f33r the ALMIGHTY VAMPIRE FOX!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEH!! lol! *skrattar* .. hur mycket är dom öronen värda..? stare vet inte... säkert inte Mkt..... lr ja vet inte.... dem kanske e vrd 1000000000k FAN de skulle sitta fint razz närå.. vet inte va dem e värd d e bara v�rda kanske 2-3k w0000t=!!?!?! eek eek sweatdrop vadå? och jag som fick en fånig mummy mask.... scream jag fick nåt som bara va värd 300 också!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss nä man ska typ kunna sjunga kareoke där och så. oh GOD kill me now! gonk Ska dom skaffa en j*kla KARAOKE MASKIN OCH HA I MÄSSEN?!?!?! ....det bvar sista gången jag vistades där...That's for sure -.- tyckte Billan nämnde det men jag vet inte riktigt. Jag antar att du lyssnade lika lite som vanligt? xd *slå* men du det var lite svårt faktiskt att lyssna eftersom alla skulle skrika samtidigt. stare Men du lyssnar ju ändå inte på vad nån säger xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:29 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 15, 2004 1:30 pm
FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss nä man ska typ kunna sjunga kareoke där och så. oh GOD kill me now! gonk Ska dom skaffa en j*kla KARAOKE MASKIN OCH HA I MÄSSEN?!?!?! ....det bvar sista gången jag vistades där...That's for sure -.- tyckte Billan nämnde det men jag vet inte riktigt. Jag antar att du lyssnade lika lite som vanligt? xd *slå* men du det var lite svårt faktiskt att lyssna eftersom alla skulle skrika samtidigt. stare Men du lyssnar ju ändå inte på vad nån säger xd jo det gör jag visst. Jag lyssnar bara om nånting verkar intressant iaf när jag pratar med er, men oftast bara mett ett öra lyssnar jag. Sen brukar jag vara i andra tankar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|